  • Data: 2020-12-10 20:55:53
    Temat: Re: Alior i nowy dowód osobisty... wizyta w placówce banku?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    Tomaszek <t...@o...pl> writes:

    >Na jakiej podstawie? I w ogóle w jakim celu?
    >Przecież DO potrzebny jest do potwierdzenia tożsamości, jeśli ktoś
    >nie
    >potrzebuje tego robić, to po co mu DO? Banki mogą zachęcać do
    >aktualizacji danych o DO z różnych powodów, ale bez przesady.

    >Ja kiedyś nie miałem DO przez ileś lat, i nic specjalnego się nie
    >stało.
    >Nowego paszportu jedynie nie można było wyrobić.

    Kiedys DO nie mial daty waznosci.

    A argument "bo w razie potrzeby nie bedziemy mogli wyplacic panu pana
    pieniedzy" wydaje sie byc bardzo dobry :-)

    Albo jeszcze "w celu odblokowania dostepu do konta prosimy sie zglosic
    w dowolnym oddziale z DO ... waznym" :-)

    Te nowe dowody to zdaje sie jakis chip do podpisu cyfrowego jeszcze
    maja ...

    J.