  • Data: 2020-12-16 21:37:14
    Temat: Re: Alior i nowy dowód osobisty... wizyta w placówce banku?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Dec 2020 20:26:57 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Ja kiedyś nie miałem DO przez ileś lat, i nic specjalnego się nie stało.
    >Nowego paszportu jedynie nie można było wyrobić.
    Teraz chyba można paszport wyrobić bez DO:

    Dokumenty dodatkowe:
    * ważny paszport lub ważny dowód osobisty - Tożsamość i obywatelstwo
    osoby, która nie posiada ważnego dokumentu paszportowego i nie posiada
    ważnego dowodu osobistego, organ paszportowy ustala na podstawie
    danych zawartych w dostępnych ewidencjach i rejestrach; tożsamość
    osoby organ paszportowy może także potwierdzić na podstawie innych
    dokumentów zawierających fotografię, przedłożonych przez osobę, która
    ubiega się o wydanie dokumentu paszportowego

    * odpis skrócony lub zupełny aktu urodzenia - w przypadku ubiegania
    się o paszport po raz pierwszy, jeżeli nie jest możliwe ustalenie na
    podstawie innych dokumentów, tożsamości osoby ubiegającej się o
    wydanie paszportu,

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?