  • Data: 2020-12-13 20:00:54
    Temat: Re: Alior i nowy dowód osobisty... wizyta w placówce banku?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Kiedys DO nie mial daty waznosci.

    No ale to było w czasach, gdy już miał. Tzn. te zielone już nie działały
    (i właśnie z tego powodu nie miałem).

    > A argument "bo w razie potrzeby nie bedziemy mogli wyplacic panu pana
    > pieniedzy" wydaje sie byc bardzo dobry :-)

    Nigdy nie padł. No i raczej chyba wypłacałem.
    Fakt że czasem na "znany osobiście". Ale też na paszport, bo ten akurat
    miałem.

    > Albo jeszcze "w celu odblokowania dostepu do konta prosimy sie zglosic
    > w dowolnym oddziale z DO ... waznym" :-)

    Owszem, mogę sobie wyobrazić różne szykany. Ale na nie jest "... saldo
    proszę przelać na konto XXX".

    > Te nowe dowody to zdaje sie jakis chip do podpisu cyfrowego jeszcze
    > maja ...

    Ano. Ale to raczej bez wielkiego znaczenia w tym przypadku.
    --
    Krzysztof Hałasa