    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aligator zestrzelony Igłą
    Date: Thu, 23 Jun 2022 13:32:59 +0200

    "Dawid Rutkowski" 9...@g...c
    om

    : od zbudowania zakładu - i zaciekawił mnie dozownik

    Nie piszesz -- kiedy ów zakład zbudowano. Domniemywam, że w mrocznych
    latach PRLi, za Stalina, lub nieco później...

    : z napisem "krem ochronny przed pracą".
    : Chcąc się ochronić przed pracą skorzystałem.

    Różne profesje mają swe tajemnice. Przykładowo motorniczowie
    posługują się berłem, ;) jak niegdyś koronowani władcy...

    https://pl.wiktionary.org/wiki/motorniczy <-- stąd zaczerpnąłem wiedzę o liczbie
    mnogiej

    : Pierwsze wrażenie słabe - rzeczywiście krem chronił przed pracą

    Dlaczego słabe? -- spełnił zapowiadaną funkcję...

    : w ten sposób, że nie można się było do niczego
    : dotknąć zanim nie wytarło się rąk chusteczką ;>

    Zapewne przesadasz -- duża chusta też zdałaby egzamin celująco... ;)

    : Ale ostatecznie rzeczywiście mógł być to jakiś eliksir,
    : bo okazało się, że to nie była awaria serwera tylko
    : sieci - i tak ten krem być może ochronił mnie przed
    : pracą w kurzu serwerowni...

    Skąd w serwerowni kurz? Tam musi być czyściutko...

    -=-

    Czołgi ponoć będą wyposażane w kwantowe komputery. :)
    Chińczycy trenują ,,kwantowy internet'' -- oparty o upiorne oddziaływanie...
    Przyszłość zapowiada się ciekawie... Moskiewskie zakłady AzowStalu w Mariupolu
    były nieźle opancerzone i schowane przed wrogiem (którym okazał się budowniczy
    tychże zakładów -- jak niegdyś w Jugosławii z wojskową bazą lotniczą) a jednak
    upadły...

    Przed nami: falowa natura świata, kwantowe splątania, kres fizyki Isaaca Newtona...
    Pośród nas (za sprawą GNSS chociażby) dylatacja czasu -- grawitacyjna i
    prędkościowa...

    Świat, jaki znamy, na naszych oczach odchodzi do lamusa...

    --
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,: o ; eneuel@@gmail.com '.v_'