  • Data: 2005-08-24 20:35:17
    Temat: Re: Akt notarialny...znowu ja ;))
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> wrote in message
    news:deh4k7$3eg$1@news.onet.pl...

    > przeniesienie własności jest bezwarunkowe, ale i zapłata i wydanie
    > mieszkania może być odsunięte w czasie

    Nie ma to najmniejszego znaczenia. Po przeniesieniu prawa wlasnosci nowy
    wlasciciel moze zrobic z nieruchomoscia cokolwiek, np. sprzedac ja.
    Niezaleznie od tego czy zamieszkuje w niej jeszcze poprzedni wlasciciel, czy
    nie (oczywiscie pomijamy tu wszelkiego rodzajusluzebnosci). Tak samo nie
    bedzie mialo tu znaczenia czy zostaly w pelni spelnione zobowiazania wobec
    poprzedniego wlasciciela.

    Maciej