  • Data: 2008-03-27 09:18:00
    Temat: Re: Administratorzy zagłosowali POzytywnie...
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 26, 6:39 pm, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > A Ty możesz podać sobie rękę z organizatorami ostatnich wyborów w
    > którymś ze stanów USA, gdzie przez internet więcej oddano głosów, niż
    > było w ogóle uprawnionych do głosowania.
    > Między innymi z tego powodu jestem przeciwnikiem dopuszczenia głosowania
    > przez internet w wyborach do Sejmu.

    A gdyby w jakimś okręgu w PL w urnie znalazło się więcej kart do
    głosowania niż było uprawnionych, to stałbyś się przeciwnikiem
    głosowania przy pomocy kart wyborczych?

    BTW: głosowanie elektroniczne daje znacznie mniej szans na
    fałszerstwa. Dla zainteresowanych wiedzą, jak to można zrobic przy
    pomocy kryptografii polecam "Cryptography Applied" (polski tytuł
    "Kryptografia dla praktyków") Bruce'a Schneiera.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski