  • Data: 2017-11-03 18:56:38
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: Tomaszek <t...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-03 o 16:58, miumiu pisze:
    > Ale trzeba przyznać że BTC to miś na miarę naszych czasów ;) Pomysłodawcy
    > piramid finansowych nie przestają mnie zadziwiać. Ciekawe co będzie
    > następne?

    Nawet nie mam szczątek pomysłu co może być następne. BTC jest po prostu
    genialne. Ale skutki upadku BTC mogą być dla wielu straszne. Tam wielu
    ludzi przecież zainwestowało swoje majątki, oszczędności całego życia
    święcie wierząc przecież, że to przyniesie im krociowe zyski. Wielu
    oczywiście już przyniosło, ale jak to z każdą piramidą... kiedyś się
    skończy.

    --
    t0maszek