  • Data: 2004-01-22 14:38:33
    Temat: Re: 6,65 % na 7,22 %
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    news:buo67b$hrd$1@news.onet.pl...
    > Ja uwazam, ze powiazanie kredytu ze wsakznikami WIBOR jest o niebo lepsze
    od
    > uzalenienia oprocentowania od widzi mi sie zarzadu banku.

    Twoje zdanie to my dobrze znamy, jeszcze tylko tensora brakuje :))) Pewnie,
    że o niebo lepsze - dlatego zwyżkuje do tego nieba ;) Dla klienta istotne
    jest, że nie-oparte o WIBOR nie rosną, podczas gdy oparte o WIBOR rosną - bo
    muszą :) Przed czymś kiedyś przestrzegałem, że ruchy mogą się wykonywać w
    dwie strony.

    Pozdrawiam
    KK