  • Data: 2012-02-02 15:18:18
    Temat: Re: 200 wiśni za KK MC World
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lukket" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jge7jf$4d$1@inews.gazeta.pl...

    > Wczoraj złożyłem wniosek z groupona, dzisiaj decyzja o przyznaniu karty.
    > Potestujemy, zobaczymy.

    A to ciekawe. Mnie przyslali maila i sms-a aby sie skontaktowac z centrum
    potem sie wyspowiadalem i do 3 dni mam czekac na odpowiedz ;)

    > Cashback jest niezły, bo wychodzi 2% ( (za zakupy biletów lotniczych wizz
    > 2x tyle), tyle że do wydania na bilety lotnicze w Wizzair, co dla mnie
    > jest akurat plusem.

    Wystartowalem do KK World
    Wizirem praktycznie nie latam - zona czasem w nim pierze ;)
    - predzej skorzystam z inszych uwiazanych partnerow

    > Zobaczę czy uda się coś ugrać ze zniesieniem opłaty miesięcznej po paru
    > miesiącach....

    Jak bedziesz mial spore obroty, to moze cos wskorasz
    inaczej watpie, stawiam ze beda sie wykrecac sianem
    lub powiedza ze 'przeciez premia pokrywa koszt na 2 lata' ;P

    Dmalem chwile brac czy nie ... ale moze wykorzystam
    do placenia rachunkow przelewem z karty - chyba tylko Citek pozwala
    Poza tym pora najwyzsza zamordowac druga "zlota rybke"
    zbiesila sie frania i stracila podstawowy atut
    - znaczy juz zyczen nie spelnia ;)

    Pozdro