  • Data: 2009-02-19 19:40:39
    Temat: Re: 200 mld na obronę rubla....
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gnji43$kuc$1@inews.gazeta.pl...

    > To jest mocne. Zlikwidować media! Niech ostanie się tylko GW i TVN.
    > Będziemy
    > żyli w raju.

    dziwne masz postulaty, współczuję frustracji...
    ponieważ moja miesięczna zaliczka na dochodowy wzrosła r/r o jakieś 6k PLN z
    hakiem, więc kryzys mi jak dotąd nie straszny ale obawiam się co może
    wywołać ten kretyn z pałacu i jego świta swoim gadaniem w kółko tego samego
    bo jednak zarabiam od dość dawna w PLN (czego jednak żałuję).

    pzdr,
    dkzzzzzzz.