  • 1. Data: 2004-05-21 20:29:42
    Temat: Raiffeisen - mam juz dosc!
    Od: PenCap <p...@c...com>

    Zona i ja mamy ich karty + konto lokacyjne. Od grudnia 2003 do kwietnia
    2004 "bujalismy" sie z jedna reklamacja. Musialem znosci chamstwo i
    obslugi klienta.
    Do dzis mamy termin splat kart. Zapomialem zlozyc przelew z mBank,
    dzwonie do BOKu i chcialem zrobic przelew z konta lokacyjnego..okazuje
    sie ze ich zakichanie doradcy pracuja 7-22. Mam juz dosc! Wracam do Citi!

    --
    arek_ymail ( . a.t . ) yahoo.co.uk

  • 2. Data: 2004-05-21 20:36:10
    Temat: Re: Raiffeisen - mam juz dosc!
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 21 May 2004 20:29:42 GMT, PenCap <p...@c...com>
    wrote:

> [...]
    >dzwonie do BOKu i chcialem zrobic przelew z konta lokacyjnego..okazuje
    >sie ze ich zakichanie doradcy pracuja 7-22. Mam juz dosc! Wracam do Citi!

    Cóż, zawsze pracowali tych godzinach.
    A jak ktoś po 22 przypomina sobie, że ma termin spłaty karty, to chyba
    jednak sam jest sobie winien. Powinieneś jeszcze wyrazić oburzenie że
    oddziały już zamknięte i nie możesz pojechać...
    Poza tym mogłeś sobie otworzyć dostęp przez internet i sam byś sobie
    przelał.

    G.

  • 3. Data: 2004-05-27 19:37:02
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Poza tym mogłeś sobie otworzyć dostęp przez internet i sam byś sobie
    > przelał.

    W IVR tez jest opcja >splata karty kredytowej< czy jakos tak. Wyglada na to,
    ze mozna splacic zadluzenie KK przelewem z konta lokacyjnego takze po 22:00.

    Pozdrawiam, Grzegorz