  • 41. Data: 2012-05-07 15:44:51
    Temat: Re: [Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jej "aktywnosc" czy "nieaktywnosc" raczej nie rzutuje:
    > "Bank nie pobiera opłaty za miesiąc w którym nastąpiło wydanie karty."

    Heh, i mamy kolejna niejasnosc:
    "miesiąc w którym nastąpiło wydanie karty".

    Bank wyslal mi karte pod koniec kwietnia.
    Karte znalazlem w skrzynce pocztowej na poczatku maja.
    "Miesiac wydania karty" to maj czy kwiecien? :)

    Jak ktos bedzie dzwonil na ichnia info-linie to niech zapyta,
    ew. wysle maila :).

  • 42. Data: 2012-05-07 15:58:06
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > "Miesiac wydania karty" to maj czy kwiecien? :)

    > Jak ktos bedzie dzwonil na ichnia info-linie to niech zapyta,

    Kwiecień. Nie ma po co dzwonić. Chodzi o ten miesiąc, od/do którego jest
    ważna karta. Efektywnie jest najprawdopodobniej tak, że liczy się data
    wprowadzenia wniosku do systemu. Nawet gdybyś ją zamówił w ostatnim dniu
    miesiąca kwietnia, to pomimo tego, że faktycznie nadruk na plastiku będzie
    robiony już w maju, nadrukują 04/15.

  • 43. Data: 2012-05-07 18:59:34
    Od: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>

    Q pisze:
    > Jej "aktywnosc" czy "nieaktywnosc" raczej nie rzutuje:
    > "Bank nie pobiera opłaty za miesiąc w którym nastąpiło wydanie karty."
    >
    > Z pania w okienku nie poruszylem tej kwestii,
    > ale juz 2 razy dzwonilem na infolinie rajfajzena
    > i za kazdym razem pytalem czy pobieraja oplaty
    > rowniez za nieaktywowane karty.
    > Zawsze odpowiadali bez zajakniecia: "tak",
    > czyli zdanie:
    > "Opłata miesięczna za korzystanie z karty"
    > dot. kart aktywowanych i nie.

    A ja z kolei zapytałem czy opłata będzie pobierana po zastrzeżeniu karty
    i odpowiedź padła: "nie" (sprawdzone na jednym konsultancie). Wybranie
    opcji "karta zagubiona" nie pociąga za sobą konieczności pisemnych
    wyjaśnień (są tylko "zalecane") w przeciwieństwie do opcji "karta
    skradziona". Zastrzeżenie dzień (kilka dni?) przez pobraniem opłaty nie
    ustrzeże przed nią. Chyba liczy się coś w stylu "większość miesiąca" w
    aktywności czy w zastrzeżeniu ;-) Zgubienie nie oznacza automatycznej
    ponownej wysyłki duplikatu, można go zamówić na infolinii (opłata za
    duplikat), kradzież oznacza wizytę w salonie.

  • 44. Data: 2012-05-07 19:42:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysiek" 4fa7ff74$...@n...home.net.pl

    > A ja z kolei zapytałem czy opłata będzie pobierana po zastrzeżeniu karty i
    odpowiedź padła: "nie" (sprawdzone na jednym
    > konsultancie).

    IMO to za mało w wypadku RB -- trzeba by zwiększyć liczbę eksperymentów, ;)
    a nawet można by przetestować brutalniej, czyli zobaczyć, co wyjdzie z tego
    wszystkiego...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2012-05-08 11:54:45
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > A ja z kolei zapytałem czy opłata będzie pobierana po zastrzeżeniu karty i
    > odpowiedź padła: "nie" (sprawdzone na jednym konsultancie).

    I tak powinno byc :).

    > Zastrzeżenie dzień (kilka dni?) przez pobraniem opłaty nie ustrzeże przed
    > nią.

    Tak to jest chyba w kazdym banku.

    > Zgubienie nie oznacza automatycznej ponownej wysyłki duplikatu, można go
    > zamówić na infolinii (opłata za duplikat), kradzież oznacza wizytę w
    > salonie.

    Uwazam, ze to jest najwazniejsze z calej wypowiedzi.
    Dzieki :).