  • 1. Data: 2012-04-29 10:12:45
    Temat: Rezygnacja z karty debetowej mBanku - czy nalicza oplate?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    No i stalo sie - w tym miesiacu ani razu nie uzylem debetowki mBanku.
    Co gorsza pewnie dzis/jutro tez jej nie uzyje.

    Jesli zrezygnuje z karty dzisiaj (29 kwietnia), ew. jutro (30 kwietnia),
    to czy mBank naliczy 2zl za karte?
    (zbliza sie lato, wyjazdy, itd i moze ta karta przyda sie :)

  • 2. Data: 2012-04-29 13:52:25
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 29 Kwi, 10:12, "Q" <n...@s...org> wrote:
> [...]
    > to czy mBank naliczy 2zl za karte?
    > (zbliza sie lato, wyjazdy, itd i moze ta karta przyda sie :)

    Obawiam się że tak. Zrezygnowałem parę miesięcy temu z delfinka ale
    dopiero po zakupach kartą na >100 zł i nic nie naliczyli

  • 3. Data: 2012-04-29 14:14:39
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Q pisze:
> [...]
    > to czy mBank naliczy 2zl za karte?
    > (zbliza sie lato, wyjazdy, itd i moze ta karta przyda sie :)

    Naliczą

  • 4. Data: 2012-04-29 15:19:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]

    ja tam wszystkie karty już pozamykałem w mbanku
    ostatnia po tym jak naliczyli opłatę
    za 1 dzień spóźnienia spłaty KK

    ciesz się mbanku,
    masz moje całe 16,78zł
    i żadnego zarobku z kart

    erator/

  • 5. Data: 2012-04-29 15:20:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-29 10:12, Q pisze:
    > Jesli zrezygnuje z karty dzisiaj (29 kwietnia), ew. jutro (30 kwietnia),
    > to czy mBank naliczy 2zl za karte?
    > (zbliza sie lato, wyjazdy, itd i moze ta karta przyda sie :)

    Jak nie wykonałeś operacji kartą w kwietniu to w maju pobiorą opłatę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2012-04-29 16:24:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" jnit65$e9m$...@n...news.atman.pl

    > Jesli zrezygnuje z karty dzisiaj (29 kwietnia), ew. jutro (30 kwietnia),
    > to czy mBank naliczy 2zl za karte?
    > (zbliza sie lato, wyjazdy, itd i moze ta karta przyda sie :)

    ?? Może płatność netowa by coś uratowała? ??

    Do czego ta karta może przydać się?
    Do wpłatomatów? Ponoć zastrzeżoną możną wpłacać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-04-29 16:25:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" jnjf49$1uq$...@i...gazeta.pl

    > ja tam wszystkie karty już pozamykałem w mbanku
    > ostatnia po tym jak naliczyli opłatę
    > za 1 dzień spóźnienia spłaty KK

    Mnie naliczyli, gdy spóźniłem się kilka godzin, czyli 1 dzień.
    Szmal na spłatę miałem na oszczędnych mBanku.

    > ciesz się mbanku,
    > masz moje całe 16,78zł

    Ode mnie wziął wtedy jeszcze mniej.

    > i żadnego zarobku z kart

    Mnie nie dał 10 minut na telefon. Wydawałbym kartą ponad 500 złotych,
    aby mieć te 10 minut. ,,Zysk'' mBanku można policzyć bez trudu. Na
    dodatek 30 złotych to roczna opłata za tę kredytówkę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-04-29 19:35:04
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jak nie wykonałeś operacji kartą w kwietniu to w maju pobiorą opłatę.

    Czyli jesli mialem karte w danym miesiacu nawet przez jeden dzien
    (np. zrezygnowalem z niej drugiego albo nawet pierwszego maja)
    i nie wyrobilem w ciagu tych 1-2 dni 100zl karta, to 2 zl nalicza?

  • 9. Data: 2012-04-29 19:40:03
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > ?? Może płatność netowa by coś uratowała? ??

    2 zl to nie majatek- poza tym "to moj pierwszy raz" :).

    > Do czego ta karta może przydać się?

    Jako zapasowa, zwlaszcza podczas wyjazdow zagramanicznych,
    ale tyle mam juz tych "zapasowych" kart, ze zaczynam sie zastanawiac
    czy przypadkiem sentymenty zwyciezaja nad zdrowym rozsadkiem ;).

  • 10. Data: 2012-04-29 22:54:15
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > to czy mBank naliczy 2zl za karte?
    > (zbliza sie lato, wyjazdy, itd i moze ta karta przyda sie :)

    Na wakacje moze ci sie ew. przydac -- jesli nie masz innej
    z bezprowizyjnymi wyplatami z bankomatow za granica
    - pozniej mozesz bez zalu rybke ubic :]