  • 1. Data: 2012-04-28 10:29:45
    Temat: Negocjacja z BZWBK odnosnie kart kredytowej
    Od: Pablo <p...@g...com>

    Mam 2 karty kredytowe typu srebne w BZWBK z limitem 5 i 10tys, zdecydowalem
    sie zrezygnowac z jednej, z tej z nizszym limitem;gdyz nie chce placic za
    druga karte w przyszlym roku.
    Limit transakcji zwalniajacy z oplaty rocznej na 12 tys wyrabiam bez
    problemu, ale tylko dla jednej.
    Jednakze mam oczekiwac telefonu z pionu utrzymania klienta w celach
    negocjacji i tu pytanie co i jak najlepiej wynegocjowac?
    Czy mozliwe jest calkowite zwolnienie z oplaty z jednej z kart
    bezwarunkowo? Slyszalem ze z wbk nie jest latwo z tym.
    Karty sa uzywane i splacane w calosci zawsze terminowo.
    dzieki za sugestie

  • 2. Data: 2012-04-28 12:17:31
    Temat: Re: Negocjacja z BZWBK odnosnie kart kredytowej
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-28 10:29, Pablo pisze:
> [...]
    > bezwarunkowo? Slyszalem ze z wbk nie jest latwo z tym.
    > Karty sa uzywane i splacane w calosci zawsze terminowo.

    Masz poczytać grupę i mieć w zanadrzu teksty "a Bank of Srumtutu daje
    karty nie tylko dożywotnio darmowe bez limitów, ale jeszcze z 5%
    moneyback za wszystkie zakupy!". Musisz iść do oddziału i chcieć
    zrezygnować z obydwu. Pani Cię połączy z kompetentnym konsultantem.
    Wysłuchaj jego propozycji, zrób notatki, powiedz, że musisz przemyśleć,
    umów się na rozmowę za dwa dni o określonej porze, przygotuj sobie
    nagrywanie rozmowy. Wtedy ponegocjujesz jeszcze złączenie limitu na
    jedną kartę i co-tam jeszcze. Bądź twardy! Nie poprzestawaj na mniej,
    niż "bez opłaty rocznej i 3% mb". W końcu oferta karciana BZWBK jest w
    porównaniu z rynkiem taka-sobie...
    Za rok powtórka.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-04-28 21:46:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 09:29:45 +0100, Pablo napisał(a):

    > Mam 2 karty kredytowe typu srebne w BZWBK z limitem 5 i 10tys,
    (...)

    Z BZWBK to raczej słabo rozpoznany temat, bo ich oferta jest słaba mówiąc
    w skrócie ;)
    Może pomyśl o przeniesieniu tych dwóch kart (jeżeli w ogóle potrzebujesz
    dwóch kart). Całkiem dobre combo to VISA/MC inspiracje z Mille plus MC T-
    mobile z Polbanku. Teraz jest też promocja na MC World w mbanku i możesz
    wygrać czytnik ebook Kindle jak się postarasz.
    Jeżeli z jakiś powodów (nie mogę sobie wyobrazić jakich he he) chcesz
    zostać w BZWBK to negocjuj dożywotnie zwolnienie z wszelkich opłat.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-04-28 22:28:52
    Od: Pablo <p...@g...com>

    > Jeżeli z jakiś powodów (nie mogę sobie wyobrazić jakich he he) chcesz
    > zostać w BZWBK to negocjuj dożywotnie zwolnienie z wszelkich opłat.

    na chwile obecna nie moge przenosic lub wnioskowac o nowa karte,wiec
    zostaje z wbk

    wiem ze oferta kart wbk nie jest rewelacyjna,ale z drugiej strony nie mam
    zadnych z nimi problemow,a karty mam w payback dajece zaledwie 0,33%
    realnego zwrotu,nie wiele ale zawsze cos;
    Ciekawe czy wogole w wbk jest mozliwa zamiana karty albo umozliwienie opcji
    np 1% moneybakc na karcie wbk?
    transakcje wykonuje tylko w kraju i splacam w calosci,stad istotne koszty
    utrzymania kart,nie potrzebuje 2, ale jesli mozna wynegocjowac zwolnienie z
    oplat bezwarunkowo to wlasnie jak?
    Na razie mam zamknieta jedna karte, a konto karty jest w okreise
    wypowiedzenia, druga karta jest aktywna.
    Czy musza pisemnie potwierdzic oferte?
    Jesli nie to w jaki sposob moglbym byc pewien ze bede zwolniony z takich
    kosztow?

  • 5. Data: 2012-04-28 22:46:38
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > niż "bez opłaty rocznej i 3% mb". W końcu oferta karciana BZWBK jest w
    > porównaniu z rynkiem taka-sobie...

    Ostatnio porownywalem karty w zakresie funkcjonalnosci -> przelew z KK
    Tu plastik BZWBK wypada bardzo przyzwoicie <najlepiej ?>
    - transakcja bezgotowkowa - prowizja 1% - min. 2zl

    Najwiecej rżnie Nordea :>
    - dosc ze oper. gotowkowa to jeszcze 3% min 7zl prowizji

  • 6. Data: 2012-04-29 08:20:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 21:28:52 +0100, Pablo napisał(a):

> [...]
    > Czy musza pisemnie potwierdzic oferte?
    > Jesli nie to w jaki sposob moglbym byc pewien ze bede zwolniony z takich

    No poczekaj co Ci zaproponują. I wtedy ewentualnie podaj swoje warunki
    jeżeli ich Ci nie będą odpowiadać. Nie ma co z tego robić jakiejś
    ceremonii, skoro i tak chcesz kartę zamknąć, to raczej oni muszą się
    postarać nie Ty.
    Oferty potwierdzać nie musisz aczkolwiek nie wiem jak BZWBK, bo tam
    przecież wszystko w oddziale i przez telefon nic nie załatwisz. Co do
    pewności to np. w Citi można było poprosić aby przysłali papier, który
    potwierdzi, że mam kartę dożywotnio darmową.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-04-29 08:46:20
    Od: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>

    Waldek pisze:
    > Ostatnio porownywalem karty w zakresie funkcjonalnosci -> przelew z KK
    > Tu plastik BZWBK wypada bardzo przyzwoicie <najlepiej ?>
    > - transakcja bezgotowkowa - prowizja 1% - min. 2zl

    zmieniono już na 2%

  • 8. Data: 2012-04-29 11:02:13
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"xbartx" wrote
    >w Citi można było poprosić aby przysłali papier, który
    >potwierdzi, że mam kartę dożywotnio darmową.

    Żal (na tamten świat) odchodzić ...

  • 9. Data: 2012-04-29 11:48:21
    Od: Pablo <p...@g...com>

> [...]
    > jeżeli ich Ci nie będą odpowiadać. Nie ma co z tego robić jakiejś
    > ceremonii, skoro i tak chcesz kartę zamknąć, to raczej oni muszą się

    Dam pozniej znac co ugralem z wbk

  • 10. Data: 2012-04-29 15:45:06
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-29 11:48, Pablo pisze:

    > Dam pozniej znac co ugralem z wbk

    Żeby nie było, że jak połączą się z KB to zmieni się (na gorsze?). Albo
    zaproponują jakąś "przymusową" zmianę na inny produkt, albo tak pogorszą
    obecną ofertę, żeby zmusić do przejścia.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/