  • 1. Data: 2012-04-29 20:09:16
    Temat: [Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Pod koniec kwietnia bylem w oddziale Raiffeisena podpisac umowe
    i niestety- pani w banku zawiesila sie na niby oczywistym pytaniu:
    - czy "2 kolejne miesiace kalendarzowe" oznacza kwiecien+maj czy
    maj+czerwiec?

    Zeby bylo ciekawiej data otwarcia rachunku to poczatek kwietnia
    (wtedy "zakupilem" kupon grupera i zlozylem wniosek do Raiffeisena)
    a data podpisania umowy to koniec kwietnia
    (wtedy laskawie wybralem sie do oddzialu ;).

    PS
    Obsluga w oddziale Raifajsena zawieszala sie rowniez
    na innych pytaniach, np. dot. ilosci wplat i przelewow, itd.
    Poza tym nie dostalem loginu do bankowosci elektronicznej,
    nie ustalilem TPINu, itd. mimo, ze "delikatnie" nalegalem-
    - pani caly czas odsylala mnie do centrum telefonicznego :).

    Dodatkowo we wniosku internetowym zaznaczylem pole, ze "chce karte"
    a na wydruku w banku bylo, ze "nie chce" :).
    Oczywiscie skorygowalismy to, ale juz czuje,
    ze chyba beda klopoty z otrzymaniem tych 2x100zl, eh... :)

  • 2. Data: 2012-04-29 20:16:00
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-29 20:09, Q pisze:
> [...]
    > i niestety- pani w banku zawiesila sie na niby oczywistym pytaniu:
    > - czy "2 kolejne miesiace kalendarzowe" oznacza kwiecien+maj czy

    Bo pani jest od wciskania kredytów a nie od znajomości regulaminu
    promocji z grupona/grupera ;) w regulaminie jest napisane, że bonus
    dostaje się w miesiącu w którym spełnimy warunki więc jeśli zrobiłeś
    przelew(y?) na konto i przez ich aplikację mobilną to jutro powinni dać
    pierwszą stówkę ;)

    > Zeby bylo ciekawiej data otwarcia rachunku to poczatek kwietnia
    > (wtedy "zakupilem" kupon grupera i zlozylem wniosek do Raiffeisena)
    > a data podpisania umowy to koniec kwietnia
    > (wtedy laskawie wybralem sie do oddzialu ;).

    To chyba bez różnicy ;) Grunt, że się wyrobiłeś w terminie podanym w
    regulaminie.

    > PS
    > Obsluga w oddziale Raifajsena zawieszala sie rowniez
    > na innych pytaniach, np. dot. ilosci wplat i przelewow, itd.

    Czemu mnie to nie dziwi, nawet nie próbowałem ich o nic pytać ;)

    > Poza tym nie dostalem loginu do bankowosci elektronicznej,
    > nie ustalilem TPINu, itd. mimo, ze "delikatnie" nalegalem-
    > - pani caly czas odsylala mnie do centrum telefonicznego :).

    To ciekawe, ja poinformowałem, że chcę dostęp via intenret i dostałem w
    kilka minut login + hasło na komórkę.

    > Dodatkowo we wniosku internetowym zaznaczylem pole, ze "chce karte"
    > a na wydruku w banku bylo, ze "nie chce" :).

    Może po złożeniu wniosku miałeś wątpliwości i bank to wyczuł?

    > Oczywiscie skorygowalismy to, ale juz czuje,
    > ze chyba beda klopoty z otrzymaniem tych 2x100zl, eh... :)

    Oby nie ;) Bo będą mieli czarny PR na p.b.b :D

  • 3. Data: 2012-04-29 20:33:55
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > dostaje się w miesiącu w którym spełnimy warunki więc jeśli zrobiłeś
    > przelew(y?) na konto i przez ich aplikację mobilną to jutro powinni dać
    > pierwszą stówkę ;)

    W piatek wieczorem zrobilem przelew na Comfort Direct
    (moze "na wszelki wypadek" zrobic jeszcze drugi na 1000zl? :),
    aplikacja na starej e71 juz dziala, przelewy podefiniowane
    (co by nie czekac na ta liste hasel)
    i jutro robie przelew z komorki (moze tez na wszelki wypadek zrobic dwa? :).

    Ciekawe czy otrzymam te 100zl - w kazdym razie dam znac :)

    > To ciekawe, ja poinformowałem, że chcę dostęp via intenret i dostałem w
    > kilka minut login + hasło na komórkę.

    Do stolika w oddziale podszedlem kolo 16:20-16:30,
    bank tego dnia byl czynny tylko do 17
    a za mna byl jeszcze jakis klient.
    Byc moze to rzutowalo na zachowanie pani :).

    > Może po złożeniu wniosku miałeś wątpliwości i bank to wyczuł?

    No co Ty :) - zaznaczalalem cos sie da:
    osobiste, lokacyjne, karte i nawet walutowe! (ale juz bez karty :).

  • 4. Data: 2012-04-29 22:18:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 20:16:00 +0200, osa napisał(a):

> [...]
    > dostaje się w miesiącu w którym spełnimy warunki więc jeśli zrobiłeś
    > przelew(y?) na konto i przez ich aplikację mobilną to jutro powinni dać

    Jutro to chyba raczej jeszcze nie.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-04-29 22:19:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 20:33:55 +0200, Q napisał(a):

> [...]
    > :).
    >
    > Ciekawe czy otrzymam te 100zl - w kazdym razie dam znac :)

    Jak jeszcze raz dokładnie nie przeczytasz co musisz zrobić to możesz jej
    nie otrzymać za ten miesiąc.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-04-29 22:21:49
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-29 22:18, xbartx pisze:

    > Jutro to chyba raczej jeszcze nie.

    Czemu nie?

    Premie zostaną przekazane na Rachunek Uczestnika w 2 kolejnych
    miesiącach kalendarzowych (po 100 zł w każdym), w których zostaną
    spełnione warunki Promocji wskazane w §6, jednak nie później niż do dn.
    31.07.2012 r.

    Więc zasadniczo jeśli spełnisz warunki w kwietniu to premia w
    kwietniu... czyli zostaje im jutro ;)

  • 7. Data: 2012-04-30 19:11:22
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > Promocji wskazane w §6, jednak nie później niż do dn. 31.07.2012 r.
    >
    > Więc zasadniczo jeśli spełnisz warunki w kwietniu to premia w kwietniu...

    To kiedy ta premia? W kwietniu warunki spełniłem. Premię dadzą o godz. 23.59 ?

  • 8. Data: 2012-04-30 19:35:21
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-30 19:11, wiatrak pisze:
    > To kiedy ta premia? W kwietniu warunki spełniłem. Premię dadzą o godz.
    > 23.59 ?

    Ja zawsze rozumiałem że premia ma być w następnym miesiącu ale teraz nie
    pamiętam dokładnych zapisów, a z uwagi na długi weekend nie czytam umów
    i regulaminów :)

    Mr. Owl

  • 9. Data: 2012-04-30 21:16:28
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    > To kiedy ta premia? W kwietniu warunki spełniłem. Premię dadzą o godz.
    > 23.59 ?

    Nie ma pojęcia bo nie znam systemu Raiffeisena... może po jakimś
    magicznym 'nocnym przetwarzaniu'? To co wyżej napisałem to cytat z
    regulaminu... interpretujcie więc sobie jak chcecie ;)

  • 10. Data: 2012-05-01 10:17:11
    Od: gral <n...@e...pl>

    osa napisał(a):

    > Nie ma pojęcia bo nie znam systemu Raiffeisena... może po jakimś
    > magicznym 'nocnym przetwarzaniu'? To co wyżej napisałem to cytat z
    > regulaminu... interpretujcie więc sobie jak chcecie ;)

    No i mamy 1 maja, a premii nie mamy. A wy?