  • 1. Data: 2012-04-28 22:47:20
    Temat: [link] Czy w Polsce jest dużo banków?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://www.trystero.pl/archives/11888#more-11888

    Wychodzi na to że całkiem sporo. W sumie patrząc na moje miasto, które do
    dużych raczej nie należy, to co rusz w różnych miejscach w centrum
    miasta, gdzie czasami przewinie się kilka sklepów w końcu pojawia się
    oddział jakiegoś banku, który raczej nie ma nawyków znikania.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-04-28 23:01:40
    Temat: Re: [link] Czy w Polsce jest dużo banków?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

> [...]
    > miasta, gdzie czasami przewinie się kilka sklepów w końcu pojawia się
    > oddział jakiegoś banku, który raczej nie ma nawyków znikania.

    Moze nie do znikania ale przechrzczenia - jak najbardziej.
    W poblizu mnie w budyneczku - najpierw Bank Cukrowniczy ->BZWBK pozniej ?
    nastepnie Getin a obecnie Bank Pocztowy. Wszystko w przeciagu kilku lat ;)