  • 1. Data: 2003-07-18 17:51:52
    Temat: RE: wyplata z bankomatu
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Mysle, ze nic nie uchroni przed ludzkim roztargnieniem. Moja
    > kolezanka wyplacala pieniadze z normalnego bankomatu, ktory
    > najpierw oddaje karte a potem pieniadze i... zapomniala wziac
    > pieniedzy :)

    Na 100% na pewno nie uchroni. Ale zdecydowanie zmniejszy ryzyko. Do
    bankomatu przychodzi się po pieniadze i czeka się wlasnie na nie. A jak
    się już ma to po co się przyszlko to w pospiechu na prawde latwo
    zapomniec o karcie. Sam prawie zawsze korzytam z Euronetow wiec jestem
    przyzwyczajony, ze koncze transacje zabraniem pieniedzy. Ostatnio byłem
    zmuszony skorzystac z KB (karta KB)i ... odruchowo skonczylem transakcje
    zabraniem pieniedzy :P. Dobrze, ze Pani za mna zawolala :).
    Przyzwyczajenie to na prawde niebezpieczna rzecz.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl