  • 1. Data: 2003-07-18 17:51:52
    Temat: RE: Ranking kart płatniczych w rzepie
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    >To jedna wielka sciema - ale potrzebna dla wiekszosci niezorientowanych
    czytelnikow (a >takich jest wiekszosc) no i dla bankow - jako np
    reklamodawcow ;) No i popatrzcie - Multi >zaraz wysmarowal infiormacje
    prasowa, ze wygrali - a o zmianach w serwisie ani slowa. Nordea >tez sie
    chwali :) Ciekawe czy ktos zdazyl uzyc juz tego ich Golda... ;)

    Wyników rankingu nie będę komentował bo nie jestem jego autorem, ale
    jestem zaskoczony, że nikt nie zwrócił uwagi na to, że to pierwszy
    ranking kart kredytowych, w którym pojawia się wariant nie
    uwzględniający przy KK oprocentowania (na co wiele osób przy innych
    rankingach narzekało).

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl