  • 1. Data: 2006-03-14 20:13:34
    Temat: Przyklady integracji banków
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy moglibyscie mi podac jakies przydklady banków ktore sie ze soba
    zintegrowaly,
    tzn polaczyly sie, w ostatnich 10 latach,

    w razie czego mogą byc rowniez firmy z innego sektora

    z gory dziekuje i pozdrawiam. Piotrek!!

  • 2. Data: 2006-03-14 20:20:49
    Temat: Re: Przyklady integracji banków
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > czy moglibyscie mi podac jakies przydklady banków ktore sie ze soba
    > zintegrowaly,
    > tzn polaczyly sie, w ostatnich 10 latach,

    WBK + Bank Zachodni = BZ WBK
    PBK + BPH = Bank BPH
    Grupa PeKaO SA = tu juz sobie kolega sam znajdzie

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-03-15 08:56:02
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a...@t...pl (Bartek) napisał(a):

    > WBK + Bank Zachodni = BZ WBK
    > PBK + BPH = Bank BPH
    > Grupa PeKaO SA = tu juz sobie kolega sam znajdzie

    LG Petro + Nordea = Nordea
    Inteligo + PKO BP (PKO odkupiło bankowość detaliczną Inteligo od
    Bankgesellschaft Berlin)
    Bank Przemysłowy + GBG + Wschodni Bank Cukrownictwa = Getin i Noble (przejął
    Leszek Czarnecki)
    GE Capital Bank + Money Bank = GE Money Bank
    PTF Bank kupiony przez Santander Consumer Bank
    Eurobank kupiony przez Societe Generale
    Lukas Bank Świętokrzyski kupiony przez Credit Agricole
    Bank Siedlecki kupiony przez AIG
    BISE - tu chyba Cukrobank połączony z jakimś francuskim bankiem

    i wiele, wiele innych drobnych i mniejszych fuzji ...

  • 4. Data: 2006-03-15 09:07:26
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    miecznik <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > i wiele, wiele innych drobnych i mniejszych fuzji ...

    Bank Handlowy+Citibank(Poland S.A.) = Citibank Handlowy

  • 5. Data: 2006-03-15 18:03:20
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Wielkie dzieki za pomoc!!
    milo ze ktos sie zainteresowal!!