  • 1. Data: 2006-03-14 18:40:17
    Temat: czy ktoś testował przelewy SORBNET?
    Od: Miernik <m...@f...org>

    W Lukasie przelew SORBNET na kwotę niższą od miliona zł, kosztuje 15 zł
    (zlecenie tylko przez konsultanta lub w placówce).

    Czy ktoś w praktyce testował jak to wygląda? Że przelew jest przesyłany
    natychmiastowo między kontami banków w NBP to wiadomo, natomiast jak
    banki księgują to na kontach klientów?

    Czy jeśli na przykład prześlę sobie taki przelew ze swojego konta w
    Lukasie, na swoje konto w BZWBK, to rzeczywiście chwilę po zleceniu w
    Lukasie, dostanę na koncie w BZWBK Alert24 SMS że przelew już został
    zaksięgowany?

    Jeżeli nikt nie testował, to może się zbiorę na wydanie tych 15 zł na
    poznanie tej informacji, ale może ktoś wie czy jest szansa że tak
    rzeczywiście będzie.

    A może ktoś się chce zrzucić? 5 zł to bym wydał na to, jeżeli się znajdą
    dwie osoby co się po 5 zł dorzucą, to od razu robie taki test z Lukasa
    do BZWBK i informuje grupę.

    Przelewy można zlecać tylko pon-pt w godzinach 8:00-14:30 informuje TOiP:
    http://lukas.pl/download/toip.pdf

    Chyba że ktoś ma milion pożyczyć, wtedy 2 zł taki przelew :)

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 2. Data: 2006-03-15 19:37:10
    Temat: Re: czy ktoś testował przelewy SORBNET?
    Od: "jay7" <d...@m...me>

    Miernik wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś w praktyce testował jak to wygląda? Że przelew jest przesyłany
    > natychmiastowo między kontami banków w NBP to wiadomo, natomiast jak

    W Lukasie to akurat nie wiem, ale generalnie taki przelew jest widoczny po
    godzinie-dwoch.

  • 3. Data: 2006-03-15 19:49:56
    Od: Miernik <m...@f...org>

    jay7 <d...@m...me> wrote:
    > W Lukasie to akurat nie wiem, ale generalnie taki przelew jest
    > widoczny po godzinie-dwoch.

    Phi... po godzinie-dwóch to może być zwykły przelew Elixir widoczny, mój
    rekord to 90 minut na trasie Integrum-Inteligo. A w tych godzinachj co
    SORBNET chodzi to Elixir jest widziany z większości przypadków nie
    później niż po 7 godzinach.