  • 1. Data: 2006-03-14 19:53:38
    Temat: BPHahaha
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Gdzieś widziałem podobny tytuł i myślę że jest tutaj na miejscu

    A oto jak wygląda profesjonalne podejście do klienta w tym wspaniałym banku:

    Pani w banku wykonuje mylnie podwójny przelew (zlecenie stałe jak się domyślam) dla
    wszystkich pracowników firmy (może nawet kilku). Wszyscy dostają podwójną pensję.

    Otrzymujemy szybko MAILA z prośbą że mamy do 3 dni pieniądze oddać. Z numerem konta
    gdzie mamy je przelać :)

    Tutaj krótka chwila na śmiech - od kiedy to mail jest oficjalnym sposobem
    powiadamiania kogolwiek o czymkolwiek ? Okazuje się że w BPH już tak jest. Może więc
    za pomocą maila mozna też u nich konto założyć ?

    Śmiejemy się dalej:
    Pieniądze mamy oddać ale za przelew powrotny kto zapłaci ? No oczywiście że nie bank.
    Bank ma nas gdzieś. W mailu jest prośba ale przeprosin... NIE MA. No bo po co niby ?
    Ach gdybyśmy tylko mieli konto w BPH...

    Ale tak się składa że kilka osób niefortunnie posiada w tym banku także konto
    osobiste na które wpłynęły nadmiarowe pieniądze. Minął tydzień i znowu możemy się
    pośmiać, tym razem głosniej:

    - jeśli ktoś miał lokatę została zerwana
    - jeśli miał konto została na nim zablokowana nadmiarowa kwota
    - został wykonany przelew którego nadawcą jest jakoby właściciel konta - wykonał go
    bank bez żadnej oficjalnej wiadomości ani oficjalnego uprzedzenia

    Pieniądze trzeba oddać zgoda.

    Tylko dlaczego ja mam płacić za błędy banku ? Dlaczego procedury są tylko dla
    klientów a banku już mogą nieobowiązywać ? Dlaczego bank nie poczuwa się do żadnej
    odpowiedzialności. Dlaczego nie przeprosi nawet ? Dlaczego właścicielem pieniędzy na
    wszystkich kontach w BPHu jest... BPH ?

    To tak ku przestrodze gdyby ktoś chciał tam konto zakładać...

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-03-14 20:20:52
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: "l.b" <p...@p...com>

> [...]
    > do żadnej
    > odpowiedzialności. Dlaczego nie przeprosi nawet ? Dlaczego właścicielem

    Bo bank jest wielki a ty maluczki... teraz juz wiesz dlaczego to zawsze ty
    zaplacisz!
    A za co ma przepraszac cie bank... to ty powinienes przeprosic bank, ze w
    zebach tej kasy nie oddales od razu!
    A na dodatek spora czesc ludzi w Polsce powie, ze ty jestes oszustem i oni
    przez to beda miec wyzsze oplaty...ehhh
    Banki w Polsce...

  • 3. Data: 2006-03-14 20:57:36
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości

    > Gdzieś widziałem podobny tytuł i myślę że jest tutaj na miejscu
    >
    > A oto jak wygląda profesjonalne podejście do klienta w tym wspaniałym
    > banku:
    [cut]

    To jest jakaś paranoja. Gdy ja się pomyliłem w przelewie na ZUS to
    oczywiśnie nie było bata by przelew cofnąć. A jak bank sie pomylił to zabrał
    pieniądze. A gdzie jest napisane, że mamy obowiązek je oddać? Ktoś je wysłał
    i koniec. Jego problem.

  • 4. Data: 2006-03-14 21:28:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Boombastic wrote:
> [...]
    > pieniądze. A gdzie jest napisane, że mamy obowiązek je oddać? Ktoś je wysłał

    W KC (okolice bezpodstawnego wzbogacenia) i pewnie w regulaminie (bank
    ma prawo wystornować pomłkę)

    KJ

  • 5. Data: 2006-03-14 21:49:40
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    > W KC (okolice bezpodstawnego wzbogacenia) i pewnie w regulaminie (bank
    > ma prawo wystornować pomłkę)

    Ale chyba nie na rzecz trzeciej strony tak bez niczego? Jak to sobie
    wyobrażasz? Pracodawca informuje bank, że się pomylił i bank robi storno?
    Nie za ładnie? Co do bezpodstawnego wzbogacenia - to zgoda, ale przecież
    beneficjent chce oddać - tyle, że nie na własny koszt - bo niby z jakiej
    racji i nie w tym trybie.

  • 6. Data: 2006-03-14 22:14:03
    Od: "Marcin" <z...@w...pl>

    A skąd ta Pani miała maila do wszystkich pracowników tej firmy??
    Oddać macie pracodacy bo z tego konta pieniądze zeszły - chyba że Tobie ktoś
    inny płaci!!
    A nie niby Ci pracodawca tego maila podesłał bo się pomylił i dwa razy
    zreazliował przelewy???

    Marcin

  • 7. Data: 2006-03-14 22:20:45
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > Nie za ładnie? Co do bezpodstawnego wzbogacenia - to zgoda, ale przecież
    > beneficjent chce oddać - tyle, że nie na własny koszt - bo niby z jakiej

    Niech odda jeśli chce i potrąci sobie te koszta, lub niech żąda ich zwrotu.
    W czym problem?
    Po co zwlekać? By później 'zwrócić' więcej?
    http://forum.pomocprawna.info/forum_read.html?5,4140
    9,41904
    http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=pozy
    cja&id=3463&Session=e740a5d30b3fd20f52361b52f4e5a14f

  • 8. Data: 2006-03-14 23:00:25
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:441741c9@news.home.net.pl...

    > Niech odda jeśli chce i potrąci sobie te koszta, lub niech żąda ich
    zwrotu.
    > W czym problem?

    Problem w potraktowaniu- nie widzisz tego oporku? Nikt nie kwestionuje
    potrzeby zwrotu-także autor wątku, ALE od tego do stornowania rachunku
    klienta W IMIĘ interesu trzeciej strony jest delikatnie mówiąc nie na
    miejscu.

  • 9. Data: 2006-03-14 23:01:00
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Grzegorz napisał(a):
    > Pani w banku wykonuje mylnie podwójny przelew (zlecenie stałe jak
    się domyślam) dla
    > wszystkich pracowników firmy (może nawet kilku). Wszyscy dostają podwójną pensję.

    Jesteś pewien, że to pomyłka pracownika banku, a nie klienta ?

> [...]
    więc
    > za pomocą maila mozna też u nich konto założyć ?

    Tutaj już Marcin zauważył pewne nieścisłości. Ale pośmiać się możemy...
    Pytanie z kogo...

> [...]
    > bank bez żadnej oficjalnej wiadomości ani oficjalnego uprzedzenia

    To już jest ostro naciągane... Żaden bank nie może robić takich rzeczy,
    które opisałeś.
    A tak off topic : słyszałeś kiedyś, jak rodzi się plotka ?

> [...]
    na
    > wszystkich kontach w BPHu jest... BPH ?
    >

    > To tak ku przestrodze gdyby ktoś chciał tam konto zakładać...

    Ja mam i nie narzekam....

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 10. Data: 2006-03-15 01:00:35
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A skąd ta Pani miała maila do wszystkich pracowników tej firmy??

    Gdzie żeś to wyczytał???

    Piotr