  • 1. Data: 2005-05-02 16:19:11
    Temat: Wylicznie
    Od: "aro" <f...@i...pl>

    Witam

    Temat "wałek" ale proszę o pomoc

    Buduję dom całośc inwestycji to około 190 000 zł w tym momencie jest juz
    zainwestowane 90 000zł , na pozostałe 100 000 chcę zaciągnąć kredyt
    hipoteczny. Proszę o dorade do jakiego Banku "uderzyć", ile moze wyniesć
    rata kredytu jezeli wezme go na 20 lub 25 lat.

    za każdą odp bardzo dziękuję

    ar

  • 2. Data: 2005-05-02 16:27:28
    Temat: Re: Wylicznie
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "aro" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > hipoteczny. Proszę o dorade do jakiego Banku "uderzyć", ile moze wyniesć
    > rata kredytu jezeli wezme go na 20 lub 25 lat.

    tak na szybko dla kredytu w PLN
    kapitał 100 000 / 12*20 = 416,66
    + odsetki 100 000 * 8% / 12 = 666,66
    pierwsza rata = 1083.32zł

    http://direct.money.pl/kredytymieszkaniowe/
    http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl/wk.php

  • 3. Data: 2005-05-02 18:18:44
    Od: "aro" <f...@i...pl>

    dziekuje za odp

    pod tym linkiem http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl/splata_kredyt
    .php

    znalazlem kalkulator kredytowy, co mam wpisac jako wkład własny ? czy ma to
    być 50% jezeli inwestycja powiedzmy to 200 000 zl a ja juz mam zrobione za
    100 000zl?

    dziekuje

    ar

  • 4. Data: 2005-05-02 20:49:16
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik"

    > http://direct.money.pl/kredytymieszkaniowe/
    > http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl/wk.php

    sprawdz jeszcze Fortis skoro zawsze sie chwala ze tak u nich
    korzystnie
    http://www.fortisbank.com.pl/services/credits/Mortga
    geCreditPL.asp
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-05-03 14:47:14
    Temat: Re: Wyliczanie
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    > tak na szybko dla kredytu w PLN
> [...]
    TO JEST ZADANIE PRAKTYCZNE - WCALE NIE MUSISZ TYLE WYDAĆ NA TEN KREDYT, mało
    tego, za pomoca odpowiednich inwestycji narzędzi odzyskasz go z zyskiem. Więcej
    na ten temat poczytaj na stronie http://tinyurl.com/b7b9a. Pozdrawiam i zyczę
    niskich kosztów bankowych.

  • 6. Data: 2005-05-03 15:34:59
    Od: "inżynier Nowak" <n...@N...gazeta.pl>

    Ewa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    mało
    > tego, za pomoca odpowiednich inwestycji narzędzi odzyskasz go z zyskiem.

    Jak chcesz się zajmować akwizycją,to napisz to wprost.