  • 1. Data: 2009-01-22 17:35:33
    Temat: Przemyślenia: Dieterowski dołek a USD/PLN.
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Zachipotezuje że dołek wystąpi gdy za dolara będziemy płacić po 3,5 PLN.
    Czyli już niedługo :).

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-22 17:37:09
    Temat: Re: Przemyślenia: Dieterowski dołek a USD/PLN.
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Zachipotezuje

    Zahipotezuje .... oczywiście miało być - pardon

    Dr.Endriu

  • 3. Data: 2009-01-22 17:50:47
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zachipotezuje że dołek wystąpi gdy za dolara będziemy płacić po 3,5 PLN.
    > Czyli już niedługo :).

    moze byc, widac podwojny szczyt w 2005.

    Jestem ciekaw czy na CHF dobijemy do 3,10. Jesli tak to bedzie armagedon w
    bankach. Albo ludziki beda zmieniac na PLN dobijajac sie , takie zbiorowe
    harakiri

  • 4. Data: 2009-01-22 18:03:08
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zachipotezuje że dołek wystąpi gdy za dolara będziemy płacić po 3,5 PLN.
    > Czyli już niedługo :).

    Ostatnie dni pokazują, że giełda intradayowo porusza się bardzo skorelowanie
    z PLNbasket
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 5. Data: 2009-01-22 20:11:06
    Temat: Re: Przemy?lenia: Dieterowski dołek a USD/PLN.
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Thu, 22 Jan 2009 19:03:08 +0100, "Palm"
    <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> wrote:

    >Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>
    >Ostatnie dni pokazują, że giełda intradayowo porusza się bardzo skorelowanie
    >z PLNbasket

    Co to w ogóle jest PLNbasket?

    --
    z/svc

  • 6. Data: 2009-01-22 20:32:56
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    > Zahipotezuje .... oczywiście miało być - pardon
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Dr.Endriu

    Poprawiaj dalej doktorze.

    Pzdr

  • 7. Data: 2009-01-22 20:43:55
    Od: k...@o...pl

    > Zachipotezuje że dołek wystąpi gdy za dolara będziemy płacić po 3,5 PLN.
    > Czyli już niedługo :).
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Dr.Endriu

    Ludzie, patrzycie w te kreski i nic nie widzicie albo raczej tak udajecie bijąc
    pianę.
    1. Dno bessy będzie jak wahania fw20 regularnie bedzie oscylować 15-20 pkt i
    tak samo index.
    2. To giełda maluje kreski a nie kreski giełdę. Dotyczy to tak samo fibonów,
    prostych wskaźników jak i wydumanych przez szarlatanów. To giełdy i światowa
    koniunktura tworzy cykle, a nie na odwrót. Naiwniacy tylko dopasowują teorie do
    praktyki. Trafność prędzej czy później musi wynosić 50/50.
    3. Wzrosty akcji determinuje nielada kapitał. Nikt nie rozdaje pieniędzy za
    darmo. Kto widząc, że jest jakaś drobnica podpięta będzie pompował kasę aby z
    tą drobnicą się dzielić. Dlatego akcje będą spadać tak długo aż potencjalnych
    podpiętych będzie możliwie jak najmniej.
    4. Wiara nie ma nic wspólnego z prawdą!!!

  • 8. Data: 2009-01-22 21:03:58
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 4. Wiara nie ma nic wspólnego z prawdą!!!

    Oprócz wiary i prawdy(wiedzy) jest jeszcze "tradycja" ze swoimi
    *cyklicznymi* obrzędami.
    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-01-22 21:38:33
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości

    > Co to w ogóle jest PLNbasket?

    Zażyłeś mnie trochę tym pytaniem.
    Z tego co pamiętam to koszyk złotówki składał się kiedyś z 55% USD i 45%
    EUR? Nie wiem jak jest teraz, bo w sumie koszyk PLN był kwestią umowną (nie
    pamiętam w którym roku na podstawie jego NBP działał).

    Tutaj coś znajdziesz:
    http://209.85.129.132/search?q=cache:62pDfXDuY0YJ:ww
    w.nbpnews.pl/pl/ww/jak_uwalnialismy_zlotego+z%C5%82o
    ty+polski+koszyk+nbp&hl=pl&ct=clnk&cd=1&lr=lang_pl

    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 10. Data: 2009-01-22 22:03:47
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem ciekaw czy na CHF dobijemy do 3,10. Jesli tak to bedzie armagedon w
    > bankach. Albo ludziki beda zmieniac na PLN dobijajac sie , takie zbiorowe
    > harakiri

    niestety - większość nie jest w stanie przewalutować bo natychmiast
    straciliby zdolność kredytową - wyobraź sobie że ktoś miał zdolność na 130k
    CHF (przy kursie np 2,40) i teraz przewalutowałby po 3.10.

    z 312k pln zrobiłoby się nagle 400k pln - jak ktoś brał hredyt na styk to
    jest ugotowany i nie może nawet popełnić harykryszna...

    --
    pozrdawiam
    P.