  • 1. Data: 2009-01-22 11:23:21
    Temat: nie wie ktos moze na czym BRE tak popłyneło ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    nie wie ktos moze na czym BRE tak popłyneło w 4Q ?

    george

  • 2. Data: 2009-01-22 11:56:12
    Temat: Re: nie wie ktos moze na czym BRE tak popłyneło ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message
    > nie wie ktos moze na czym BRE tak popłyneło w 4Q ?

    czytam ten ich profit warning za 4Q i nijak mi sie to kupy nie trzyma.

    1Q 350 mln
    2Q 289 mln
    3Q 199 mln
    4Q 50 mln (sic!)

    30 - 40 mln popłyneli na opcjach walutowych ( handlowali z jp morgan ze tak
    ich zrobili w bambuko ???)
    5 mln popłyneli na Islandii
    50 mln zakładany zysk..

    w sumie 90 mln.. a te 100 mln pozostałe (porównuje z poprzednim kwartałem)
    to niby te "odpisy na złe kredyty" i sezonowy wzrost kosztów operacyjnych (a
    co to wogóle jest ?).
    W taki tempie "odpisów na złe kredyty" to oni chyba są już pod wodą od 15
    stycznia 2009...

    george

  • 3. Data: 2009-01-22 12:13:40
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > nie wie ktos moze na czym BRE tak popłyneło w 4Q ?
    >
    > george

    umoczyli firmy w opcje jako spekulacje a nie zabezpieczenie ich wpływów i
    wydatkow na przyszlosc. Teraz te firmy bankrutuja i problem firm bankrutów
    stał sie problemem banku. Naganiali firmy na spekuklacje na opcjach tak jak
    zwyklych ludzi na przewalutowanie z pln na chf po 2pln/chf.
    Zarzadajacy ryzykiem w powaznych firmach nagle stali sie super specjalistami
    od forexu i stali sie spekulantami. Za glupote, naiwnosc, brak doswiadczenia i
    chciwosc trzeba teraz zaplacic.

  • 4. Data: 2009-01-22 12:57:08
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > specjalistami
    > od forexu i stali sie spekulantami. Za glupote, naiwnosc, brak

    czyli piąta kolumna JP morgana ? dzieki za info. Czyli to jednak "złe
    kredyty" a raczej "kosmiczne wierzytelności".
    Brakowało mi tego do obrazka. Dzieki.

  • 5. Data: 2009-01-22 16:12:19
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    pytanie laika- kiedy mogą się odbić ? ;)))

    --

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-01-22 17:50:10
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "basti78" <b...@o...pl> wrote in message

    > pytanie laika- kiedy mogą się odbić ? ;)))

    moze jak zwolnią szaleńca od opychania opcji niewypłacalnym klientom ?

    george