  • 1. Data: 2008-08-14 19:47:23
    Temat: Przelewy zagraniczne
    Od: b...@p...onet.pl

    Witam
    Mam takie pytanie, co sie bardziej oplaca, chodzi o przeslanie powiedzmy 100
    funtow do Anglii czyli tak: osoba posiada konto w Kredyt Banku, w Anglii obecnie
    mieszka i zaczela prace, ale jeszcze nie ma pieniedzy i troche brakuje do
    "pierwszego", ale wlasnie zalozyla sobie tez konto w chyba Lloyd Banku. Mam
    doslac troche grosza, ale czy zrobic przelew w Kredyt Banku z polskiego konta ze
    zlotowek na konto angielskie czy kupic funciaki w kantorze i wtedy je przeslac-i
    czy tez przez Kredyt Bank czy jakos inaczej?
    Moze to nie jest dramatyczny problem, ale prosze o porade