  • 1. Data: 2008-08-14 20:48:16
    Temat: citibank kk elle
    Od: "Ela" <j...@p...onet.pl>

    Rozważam ofertę tej karty kredytowej, ale nie mogę odnaleźć informacji czy
    jeśli będę korzystała tylko z karty kredytowej w tym banku mogę liczyć na
    dostęp internetowy?

    Czy przelewy z kk traktowane są jako transakcje gotówkowe, czy bezgotówkowe?

    Nie podoba mi się również opłata za potwierdzenie zamknięcia rachunku karty.
    Czy jest sposób, aby jej nie ponosić, a jednocześnie mieć w przyszłości
    dokument potwierdzajjący rezygnację z karty.

    --
    Pozdrawiam, Ela

  • 2. Data: 2008-08-14 20:55:33
    Temat: Re: citibank kk elle
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ela napisał(a):
    > Rozważam ofertę tej karty kredytowej, ale nie mogę odnaleźć informacji czy
    > jeśli będę korzystała tylko z karty kredytowej w tym banku mogę liczyć na
    > dostęp internetowy?

    Mozesz liczyc, ale musisz nadac karcie PIN, bo inaczej tego nie aktywujesz.

    > Czy przelewy z kk traktowane są jako transakcje gotówkowe, czy bezgotówkowe?

    Zalezy jakie przelewy. Za rachunki jako bezgotowkowe.

    > Nie podoba mi się również opłata za potwierdzenie zamknięcia rachunku karty.
    > Czy jest sposób, aby jej nie ponosić, a jednocześnie mieć w przyszłości
    > dokument potwierdzajjący rezygnację z karty.

    Wypowiedzenie wyslane listem poleconym za potwierdzieniem odbioru lub
    tez takie zlozone bezposrednio w placowce, z pieczatka banku (i data
    oraz podpisem pracownika przyjmujacego).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-08-14 20:56:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Rozważam ofertę tej karty kredytowej, ale nie mogę odnaleźć informacji czy
    > jeśli będę korzystała tylko z karty kredytowej w tym banku mogę liczyć na
    > dostęp internetowy?

    TAK!

    > Czy przelewy z kk traktowane są jako transakcje gotówkowe, czy
    > bezgotówkowe?

    za media (czynsz, energia, gaz itp...) przelewy to transakcje bezgotowkowe

    > Nie podoba mi się również opłata za potwierdzenie zamknięcia rachunku
    > karty. Czy jest sposób, aby jej nie ponosić, a jednocześnie mieć w
    > przyszłości dokument potwierdzajjący rezygnację z karty.

    a na co Ci taki dokument? jak chcesz zrezygnowac z karty to idziesz do
    oddzialu banku z pismem wypowiadającym umowę karty
    i karzesz sobie (na kopii) posteplowac, ze pismo przyjeto - to jest zawsze
    gratis; z drugiej strony wiekszosc bankow pobiera oplate
    za wystawienie tego dokumentu, co w zasadzie jest zrozumiale...wiec nie ma
    co narzekac

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-08-14 21:22:04
    Od: "Ela" <j...@p...onet.pl>

    Dziękuję Wam obu za wyczerpującą i szybką odpowiedź,

    --
    Pozdrawiam, Ela