  • 1. Data: 2004-09-29 14:37:12
    Temat: wlasnie widzialem Balcerowicza :)
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    no dokladnie to o 15,30. Mine mial nietega - strasznie mnie korcilo zeby
    podejsc i spytac "i co podniosl Pan" :)))
    szedla sobie otoczony gromadkla innych waznych osob do siedziby NBP na
    Pl. Powstancow Warszawy
    No wlasnie poodniesli?

    sciskam

    maciek

  • 2. Data: 2004-09-29 14:44:07
    Temat: Re: wlasnie widzialem Balcerowicza :)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No wlasnie poodniesli?

    Nie.

  • 3. Data: 2004-09-29 14:45:55
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:37:12 +0200, m[...] <p...@g...pl>
    napisał:

    > No wlasnie poodniesli?

    http://biznes.onet.pl/0,986542,wiadomosci.html

    Rada Polityki Pieniężnej (RPP) postanowiła pozostawić we wrześniu
    wszystkie podstawowe stopy procentowe na dotychczasowym poziomie,

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 4. Data: 2004-09-29 14:46:59
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_PECHOWY_ROT>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > No wlasnie poodniesli?

    Nie.

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."

  • 5. Data: 2004-09-29 14:47:19

    Glenn wrote:

    > Nie.
    z mojego punktu widzenia Bogu niech beda dzieki :)
    Alleluja :)

    maciek