    From: "Akcent" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Prośba o poradę.
    Date: Tue, 26 Jul 2005 16:12:06 +0200
    Sender: n...@o...pl@gate.donau.pl

    Witam.

    W dniu dzisiejszym arogancja pracowników (!?) PekaoSA sięgnęła zenitu, w
    związku z czym postanowiłem zakończyć - trwającą niecałe 5 lat - współpracę
    z tymi mentalnymi komuchami.

    Posiadam konto osobiste (E +) i kartę kredytową (srebrną). Często korzystam
    z przelewów via internet, mam ok. 5 zdefiniowanych i 2 stałe. karta
    kredytowa nie jest za często używana, jednak przydaje się.

    Z tego, co wiem jest kilka banków (oprócz Citi i ReiffeisenBank) wydających
    kartę kredytową bez konieczności posiadania rachunku. Tutaj oferta WBK jest
    wyjątkowo kusząca. Zapewne z nimi podpiszę stosowną umowę.

    Moje pytanie dotyczy konta osobistego. Nie upieram się, aby był to bank
    fizyczny - nie mam oporów przed internetowymi. Poprawcie mnie, ale z tego,
    co popatrzyłem na różne oferty, propozycja Eurokonta plus z Pekao24 (opłata
    ca. 12 zł, nielimitowane przelewy via net) wydaje się nie mieć konkurencji.
    Szkopuł w ich metodach obsługi klienta i... wyjątkowo niskich stopach na
    lokatach.

    Czy oprócz VW, mBanku, Multibanku, no ewentualnie BPH możecie coś polecić.
    Potrzeby z grubsza znacie ;)

    Pzdr.,
    A.