  • Data: 2004-04-03 12:13:10
    Temat: Problem z karta VISA VW
    Od: "Gorion" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Właśnie zaczeły do mnie docierać przysyłki z Volkswagen Banku (ponad miesiąc
    od złożenia wniosku ale nie narzekam - wiadomo, był duży ruch).
    Niestety list polecony z kartą VISA Electron trafił pod niewłaściwy adres
    (polecony!!!, zaadresowany był poprawnie), a osoba która go dostała
    zorientowała się dopiero po otworzeniu koperty - i tak dobrze że
    pofatygowała się z nim do mnie.

    I tu mam do Was pytanie - są jakieś szanse na skuteczną reklamacje? Według
    infolinki bardzo małe (zawiniła poczta a nie bank -ciężko się z tym nie
    zgodzić) i w razie odrzucenia reklamacji przyjdzie płacić 30zl za wydanie
    kolejnej. A nie uśmiecha mi się używać tak dostarczonej karty, pewnie nic
    się nie stało ale...

    Jeśli nie macie lepszych pomysłów to zostanę przy obecniej karcie mBanku a
    VISĘ VW czeka wieczna dezaktywacja + nożyczki :-)

    Pozdrawiam

    ---