    From: "Przemo 'Prez' [nf.c]" <p...@W...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Poziom obsługi w Multibanku...?
    Date: Fri, 8 Aug 2003 23:53:36 +0200

    Witam,

    mam pytanie do osób, którym zdarzyło się mieć konto zarówno
    w mBanku, jak i w Multibanku - jak prezentuje się poziom
    obsługi (doradcy, Multilinia) tego drugiego w porównaniu do
    mBanku? Szczególnie zależy mi na informacjach o Aquariusie.

    Ostatnio dwukrotnie zawiodłem się na mBanku (okazało się, że
    jak się wszystkiego nie dopilnuje samemu, to porządnych
    informacji i wykonania zlecenia się nie doczeka), więc
    myślę o przenosinach do Multibanku. Mają jak dla mnie
    ciekawą ofertę, więc teraz pora poznać opinie o ich
    fachowości...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemo 'Prez' [nafazie.com]