  • 1. Data: 2007-06-14 19:43:18
    Temat: Pomóźcie
    Od: " " <l...@g...pl>

    Chciałbym wziąć kredyt na 300 000 PLN na dom i działkę, Dom stoi stan
    wykończony. Mam z zoną 6 000 PLN netto miesięcznie dochodu na działalność
    gospodarczą od lutego tego roku.
    Wcześniej umowa o pracę 5 lat. Wkład własny 10%. Czy dostanę kredyt w jakimś
    banku?

  • 2. Data: 2007-06-14 21:15:34
    Temat: Re: Pomóźcie
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    l...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > gospodarczą od lutego tego roku.
    > Wcześniej umowa o pracę 5 lat. Wkład własny 10%. Czy dostanę kredyt w jakimś
    Nie wiemy. Banki niechetnie traktuja prowadzacych DG, trzeba miec duzo
    samozaparcia. Sprawdz najpierw w pierwszym lepszym kalkulatorze czy
    macie zdolnosc (pewnie macie). Nastepnie przejdz sie do kilku bankow,
    doradcow (typu expander, open finance) i zapytaj.
    Od razu dobra rada - skladaj papiery do kilku bankow, jesli zlozysz
    tylko w jednym to za miesiac albo dwa wrocisz z placzem na grupe.
    A jak wlasciwie mamy Ci pomoc?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-06-14 21:47:55
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f4sb5r$4g2$2@node4.news.atman.pl...
> [...]
    > Od razu dobra rada - skladaj papiery do kilku bankow, jesli zlozysz tylko
    > w jednym to za miesiac albo dwa wrocisz z placzem na grupe.

    moze byc ciezko, ale nie tragicznie.
    najwiekszy problem to krotki staz DG,
    przewaznie banki wymagaja 12 lub 24 miesiecy prowadzenia.

    tomek

  • 4. Data: 2007-06-14 22:05:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    l...@g...pl wrote:
> [...]
    > gospodarczą od lutego tego roku.
    > Wcześniej umowa o pracę 5 lat. Wkład własny 10%. Czy dostanę kredyt w jakimś

    Byćmoże. Musisz popytać. Z tym że trzymaj się z daleka od mBanku i w
    ogóle całej grupy BRE - będą cię zwodzić tak z miesiąc, a potem wyślą na
    drzewo...

  • 5. Data: 2007-06-15 05:52:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    [...]

    > Byćmoże. Musisz popytać. Z tym że trzymaj się z daleka od mBanku i w
    > ogóle całej grupy BRE - będą cię zwodzić tak z miesiąc, a potem wyślą na

    Przy czym sprawiedliwość należałaby dodać, że w dowolnym innym banku
    może się zdarzyć to samo.

    KJ

  • 6. Data: 2007-06-15 07:20:13
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 07:52:52 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Przy czym sprawiedliwość należałaby dodać, że w dowolnym innym banku
    > może się zdarzyć to samo.

    I jeszcze można dorzucić, że autor jest uprzedzony, więc IMO mało
    obiektywny.

  • 7. Data: 2007-06-15 10:02:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:

    > I jeszcze można dorzucić, że autor jest uprzedzony, więc IMO mało
    > obiektywny.

    Powiedzmy: przykro doświadczony, więc znający sprawę ;->

  • 8. Data: 2007-06-15 10:03:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kamil Jońca wrote:

    > Przy czym sprawiedliwość należałaby dodać, że w dowolnym innym banku
    > może się zdarzyć to samo.

    Ale (jak widać tutaj) prawdopodobieństwo takiego zdarzenia w tym "banku"
    jest ponadprzeciętnie wysokie.

  • 9. Data: 2007-06-15 12:57:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    [...]

    > Ale (jak widać tutaj) prawdopodobieństwo takiego zdarzenia w tym "banku"
    > jest ponadprzeciętnie wysokie.

    Ale masz jakieś wsparcie w postaci wiarygodnych i niezależnych
    statystyk, czy też tak sobie bredzisz ?
    Bo wiesz, ludzie piszący na pbb to, tak jakby, mało reprezentatywni są.

    KJ

  • 10. Data: 2007-06-15 15:34:11
    Od: villemo <b...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Byćmoże. Musisz popytać. Z tym że trzymaj się z daleka od mBanku i w
    > ogóle całej grupy BRE - będą cię zwodzić tak z miesiąc, a potem wyślą na
    > drzewo...
    to ze ty nie dostales kredytu nie znaczy ze nikt inny w tym banku krdytu
    nie dostal i ze byl przy tym zle potraktowany

    ja wspominam wspolprace z mBankiem i grupa BRE bardzo dobrze

    pozdr