  • 1. Data: 2007-06-14 17:47:25
    Temat: Wypłata gotówki za granicą bez prowizji
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Czy jakiś bank umożliwia wypłatę z bankomatu za granicą bez prowizji
    dla osób>30lat?
    Kiedyś był Fortis, ale chyba już nie mają tego w swojej ofercie, a
    poza tym podobno kurs był paskarski.

    TIA
    Renata

  • 2. Data: 2007-06-14 18:16:44
    Temat: Re: Wypłata gotówki za granicą bez prowizji
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 19:47:25 +0200, Renata Gołębiowska napisał(a):

> [...]
    > dla osób>30lat?
    > Kiedyś był Fortis, ale chyba już nie mają tego w swojej ofercie, a

    Wprawdzie nie za darmo, ale stała opłata 5zł dla BZWBK prestiż.

  • 3. Data: 2007-06-14 19:25:52
    Od: b...@o...pl

    > Wprawdzie nie za darmo, ale stała opłata 5zł dla BZWBK prestiż.

    bz wbk ma w ofercie konto mniej 30, do tego można dostać kartę visa electron
    mniej 30, no i korzystać z promocji, bo wypłaty bez prowizji za granicą tylko
    bodajże do 30 września br, no chyba że korzystasz z bankomatu aib, to taki
    właściciel bz wbk, w irlandii, no i tu masz za free bezterminowo nie tylko tą
    kartą

  • 4. Data: 2007-06-14 19:29:22
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Czy jakiś bank umożliwia wypłatę z bankomatu za granicą bez prowizji
    > dla osób>30lat?

    Citibank w ichnich bankomatach. Mozna podpiac karte pod rachunek walutowy,
    wowczas faktycznie moze byc baz kosztow przewalutowania i bez prowizji.

  • 5. Data: 2007-06-14 19:39:26
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia 14 Jun 2007 21:25:52 +0200, b...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > właściciel bz wbk, w irlandii, no i tu masz za free bezterminowo nie tylko tą

    Tylko że ten pan powyżej szuka konta dla osoby powyżej 30 więc konto <30
    odpada...

  • 6. Data: 2007-06-14 19:41:10
    Od: smE <n...@n...com>

    > Tylko że ten pan powyżej szuka konta dla osoby powyżej 30 więc konto <30
    > odpada...

    Bleeee, ale wyskoczyłem z tym panem. Przepraszam panią Renatę G. :)

  • 7. Data: 2007-06-14 20:03:58
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

> [...]
    > dla osób>30lat?
    > Kiedyś był Fortis, ale chyba już nie mają tego w swojej ofercie, a

    GetinBank - wszystkie bankomaty gratis.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-06-14 20:45:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "dwr"

    > GetinBank - wszystkie bankomaty gratis.

    nie pamietam, zebysmy ten bank sprawdzali za granicą
    ale jesli kraj pasuje to bezprowizyjne bankomaty mozesz miec w
    Nordei oraz w DB - Nordea głównie w krajach skandynawskich,
    DB ma w Anglii, USA, Francji i jeszcze w paru dziwnych krajach
    zaprzuyjaznione banki z bezprowizyjnymi bankomatami i niezlymi kursami
    *** blad ***

  • 9. Data: 2007-06-14 21:06:34
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tommeck wrote:

    > Citibank w ichnich bankomatach. Mozna podpiac karte pod rachunek walutowy,
    > wowczas faktycznie moze byc baz kosztow przewalutowania i bez prowizji.

    Tylko uwaga na dostępność!

    Dla tego przykładu kolega próbował podjąć pieniądze w GB (Liverpool i
    Manchester).

    W obu miastach niby są oddziały Citi (w Liverpool Citi Financial) ale -
    choć w to trudno uwierzyć - bez bankomatów.

    Jak się dowiedział na brytyjskim party-line najbliższy bankomat City
    miał być w Londynie.

    Piotrek

  • 10. Data: 2007-06-14 21:33:52
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jak się dowiedział na brytyjskim party-line najbliższy bankomat City miał
    > być w Londynie.

    he, a mowia, ze Polska to zacofane zadupie :)