  • 1. Data: 2007-06-15 06:36:51
    Temat: banki dyskryminuja zarobki za granica??
    Od: "Nicolla" <n...@o...pl>

    Witam.
    Od jakichs 6 tygodni staram sie o kredyt w polskim banku. Pracuje za granica,
    zarobki sa wysokie. Jednak jak do tej pory zaden z bankow nie chce udzielic mi
    kredytu, powodem jest fakt ze pracuje (umowa na stale) za granica od ok 1,5
    roku. Gdyby zarobki byly w polsce to dostalabym kredyt ale ze sa za granica to
    nie dostane nie dosc ze kredytu mieszkaniowego to nie chciano mi nawet
    udzielic pozyczki gotowkowej na 40tys, tez powodem jest zatrudnienie za
    granica (zameldowanie jest w Polsce i bardzo czesto tu jestem bo jest to praca
    kontraktowa)..
    Moze ktos sie orientue skad ta dyskryminacja bankow i czy jest w ogole w
    Polsce jakis bank ktory moze udzielic pozyczki takiej osobie? Podobno nawet z
    wkladem wlasnym bylby problem.. ;(

    Nicolla

  • 2. Data: 2007-06-15 08:01:31
    Temat: Re: banki dyskryminuja zarobki za granica??
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Moze ktos sie orientue skad ta dyskryminacja bankow i czy jest w ogole w
    >
    > Polsce jakis bank ktory moze udzielic pozyczki takiej osobie? Podobno
> [...]
    a w kraju, w ktorym pracujesz nie mozesz ubiegac sie o kredyt?
    podejrzewam, ze nawet bylby tanszy...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-15 08:47:40
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu RobertS porozsypywal nastepujace haczki:
    > a w kraju, w ktorym pracujesz nie mozesz ubiegac sie o kredyt?
    > podejrzewam, ze nawet bylby tanszy...

    Ale pewnie Nicolla chce wziac kredyt na zakup nieruchomosci w Polsce.
    Watpie zeby pracownik zagranicznego banku przylatywal do Polski i
    wycenial mieszkanie. Polskie banki raczej nie udzielaja kredytow
    hipotecznych na zakup nieruchomosci za granica, wiec pewnie w innych
    krajach jest podobnie.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-06-15 09:05:51
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > wycenial mieszkanie. Polskie banki raczej nie udzielaja kredytow
    > hipotecznych na zakup nieruchomosci za granica, wiec pewnie w innych

    Skoro polskie banki udzielają kredytów na zakup nieruchomości zagranicą to
    raczej nie powinno być problemu, aby zagraniczny skredytował nieruchomość w
    Polsce. Zapytać zawsze warto...

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-06-15 09:31:43
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Nicolla" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moze ktos sie orientue skad ta dyskryminacja bankow i czy jest w ogole w
    > Polsce jakis bank ktory moze udzielic pozyczki takiej osobie? Podobno
    > nawet z
    > wkladem wlasnym bylby problem.. ;(

    O dziwo w zacofanym BZWBK może się to okazac mozliwe.

    marekz

  • 6. Data: 2007-06-15 09:51:12
    Od: "Nicolla" <n...@o...pl>

    Polskie banki raczej nie udzielaja kredytow
    > hipotecznych na zakup nieruchomosci za granica, wiec pewnie w innych
    > krajach jest podobnie.

    chce kupic mieszkanko w Polsce i nie moge :((((...

  • 7. Data: 2007-06-15 09:52:23
    Od: "Nicolla" <n...@o...pl>

    > Skoro polskie banki udzielają kredytów na zakup nieruchomości zagranicą to
    > raczej nie powinno być problemu, aby zagraniczny skredytował nieruchomość w
    > Polsce. Zapytać zawsze warto...

    Dzieki, sprobuje ale podejrzewam ze w Norwegii kredyt bedzie bardzo drogi ;/..

  • 8. Data: 2007-06-15 09:55:05
    Od: "Nicolla" <n...@o...pl>

    > O dziwo w zacofanym BZWBK może się to okazac mozliwe.

    Mozesz cos wiecej powiedziec? DOstales kredyt w tym banku pracujac za granica
    albo znasz kogos kto dostal?

  • 9. Data: 2007-06-15 10:00:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dzieki, sprobuje ale podejrzewam ze w Norwegii kredyt bedzie bardzo drogi ;/..

    oj dlaczego, a skoro Norwegia to może udaj się do Nordea Banku lub
    NYKredit, to skandynawskie banki i może kredyt będziesz mogła uzyskać w
    NOK ;-)
    zakładam, że wynagrodzenie dostajesz w tej walucie...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-06-15 10:03:32
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Mozesz cos wiecej powiedziec? DOstales kredyt w tym banku pracujac za
    > granica
    > albo znasz kogos kto dostal?

    Tak, znam kogoś kto dostał. Zatrudniony w GB na czymś w rodzaju kontraktu
    (wyjazdy kilkutygodniowe co kilka tygodni). Brak opodatkowanych dochodów z
    PL. Kredyt był brany w jednym z krakowskich oddziałów.

    marekz