  • 1. Data: 2005-04-05 13:23:42
    Temat: Podział kart
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    Czy podział kart na płaskie i wypukłe jest równoznaczny z podziałem na karty
    z paskiem magnetycznym i mikroprocesorem ?

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2005-04-05 13:26:45
    Temat: Re: Podział kart
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy podział kart na płaskie i wypukłe jest równoznaczny z podziałem na
    > karty
    > z paskiem magnetycznym i mikroprocesorem ?

    Nie.

  • 3. Data: 2005-04-05 13:28:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy podział kart na płaskie i wypukłe jest równoznaczny z podziałem na
    > karty
    > z paskiem magnetycznym i mikroprocesorem ?

    Podzial ten coraz bardziej sie zaciera. Kiedys bylo - ze karta kredytowa
    musi byc wypukla (embosowana) i tylko nia mozna dokonac operacji bez
    fizycznego jej udzialu. Teraz to sie zmienia.
    Mikroprocesor mozna wsadzic zarowno do plaskacza jak i wypuklych, a
    przez internet czy telefon mozna zaplacic i jedna i druga - chociaz
    mozna powiedziec, ze zrobisz to kazda wypukla, a tylko niektorymi
    plaskimi kartami :)

  • 4. Data: 2005-04-05 13:29:46
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    dzięki :)

    Pozdrawiam :)

  • 5. Data: 2005-04-07 09:05:34
    Od: "dk" <d...@p...onet.pl>

    > Podzial ten coraz bardziej sie zaciera. Kiedys bylo - ze karta kredytowa
    > musi byc wypukla (embosowana)

    Tak dla uściślenia: karta "płaska" też jest embossowana ;)

  • 6. Data: 2005-04-07 09:36:33
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-07 11:05- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy dk,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > Tak dla uściślenia: karta "płaska" też jest embossowana ;)

    Podaj przykład płaskiej karty embosowanej.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2005-04-07 09:41:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    yayco said the following On 2005-04-07 11:36:
    [...]
    > Podaj przykład płaskiej karty embosowanej.

    Maestro śp. handlobanku.

    KJ

  • 8. Data: 2005-04-07 09:42:51
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-07 11:41- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Kamil
    Jońca, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Maestro śp. handlobanku.
    >
    > KJ

    Patrz Pan, miałem taką, ale już zupełnie jej nie pamiętam...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 9. Data: 2005-04-07 09:56:06
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-07 11:42- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy yayco,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > Patrz Pan, miałem taką, ale już zupełnie jej nie pamiętam...

    Ale jak próbuję sobie przypomnieć, to mi wychodzi, że miała ona wypukłe
    dane posiadacza (?), ale nie numer karty (?). W żelazku, o ile pamiętam,
    nie chodziła,,,
    Czy ktoś może podać warunki (konieczne i dostateczne) uznania karty za
    embosowaną?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 10. Data: 2005-04-07 18:08:46
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 7 Apr 2005 11:05:34 +0200, "dk" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Tak dla uściślenia: karta "płaska" też jest embossowana ;)

    to nie jest "embossing" a "infilling"
    --
    Jarek Andrzejewski