  • 1. Data: 2005-04-05 10:52:15
    Temat: Jak sprawdzic...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Jak sprawdzic czy dana firma zglasza do BIK informacje o udzielonych
    kredytach? W szczegolnosci interesuje mnie firma ZAGIEL (Kredyt Banko afaik)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2005-04-05 10:57:47
    Temat: Re: Jak sprawdzic...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Baton said the following On 2005-04-05 12:52:
    > Jak sprawdzic czy dana firma zglasza do BIK informacje o udzielonych
    > kredytach? W szczegolnosci interesuje mnie firma ZAGIEL (Kredyt Banko afaik)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Baton

    Wysłać zapytanie do BIK ? raz na 6 miesięcy można.

    KJ

  • 3. Data: 2005-04-05 11:38:36
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Wysłać zapytanie do BIK ? raz na 6 miesięcy można.

    A szybciej, np. ktos juz wie? :)
    Ponadto, zapytanie nic mi nie pomoze bo nie chodzi o mnie...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2005-04-06 11:39:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A szybciej, np. ktos juz wie? :)

    Raz na 6 miesięcy zapytanie jest bezpłatne, ale oczywiście pytać możesz
    dowolną ilośc razy. Szczegóły są na stronie BIK.

    > Ponadto, zapytanie nic mi nie pomoze bo nie chodzi o mnie...

    To niech ten "ktoś" wyśle zapytanie do BIK.