  • 1. Data: 2005-04-05 07:35:36
    Temat: LUKAS - obnizka stop procentowych depozytow
    Od: "KK" <a...@N...pl>

    Niestety - dziś Lukas Bank obniżył oprocentowanie wkładów - teraz 1 rok to
    5.2% :-(
    Gdzie jest jeszcze coś powyżej 6%?
    K.

  • 2. Data: 2005-04-05 09:31:17
    Temat: Re: LUKAS - obnizka stop procentowych depozytow
    Od: Łukasz Białek <l...@g...pl>

    KK napisał(a):

    > Niestety - dziś Lukas Bank obniżył oprocentowanie wkładów - teraz 1 rok to
    > 5.2% :-(
    > Gdzie jest jeszcze coś powyżej 6%?

    Niestety oprocentowanie na eKoncie Pro też spadło z 5% do 4,5%...
    http://www.lukas.com.pl/oferta_konta_oproc.asp

    Lokaty:
    http://www.lukas.com.pl/oferta_oszczed_oproc.asp

    Łukasz Białek

  • 3. Data: 2005-04-05 11:04:27
    Od: "bercik" <s...@o...pl>

    > Gdzie jest jeszcze coś powyżej 6%?

    W SKOKach np Stefczyka lokata 12m-7,5%, Wesoła 6m-7,3%, Kopernik 6m-7,2%

  • 4. Data: 2005-04-05 11:28:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bercik <s...@o...pl> wrote:
    > W SKOKach np Stefczyka lokata 12m-7,5%, Wesoła 6m-7,3%, Kopernik
    > 6m-7,2%

    A podaj rzeczywiste oprocnetowanie dla kolejnych kwot, po uwzglednieniu
    oplat, ktore musisz wniesc, chcac zalozyc takowa lokate?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-04-05 12:29:21
    Od: s...@o...pl

    Np: chcemy założyc lokata na 6 miesiecy w SKOKu Kopernika oprocentowana
    nominalnie 7,2% w skali roku na kwote 10 000 zł.
    Jezeli ktos nie jest członkiem powyższego SKOKu musi wniesc na poczatek
    wpisowe-1zł, opłate za kazdy miesiac lokaty 1 zl- tj.6 zł oraz wkład - 1 zł i
    udziały- 50 zł, które jednak po ukonczeniu lokaty mozna odebrac.
    Tak wiec inwestujemy 10 058 zł, które gdzie indziej dałyby po 6 miesiacach np na
    6% - 10 302,40.
    A w naszym przypadku jest to 10 342,60
    Im wyzsza lokata tym ten zysk wiekszy i tak np dla kwoty 50 058 w banku (przy
    6%) dostaniemy 51 274,40 zas w SKOKu 51 509 zł.

  • 6. Data: 2005-04-05 16:24:44
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    s...@o...pl wrote:
> [...]
    > Im wyzsza lokata tym ten zysk wiekszy i tak np dla kwoty 50 058 w banku
    > (przy 6%) dostaniemy 51 274,40 zas w SKOKu 51 509 zł.

    do czasu az te wszystkie SKOKi nie wykonaja SKOKu na Twoja kase jak za
    Grobelnego :P

    --
    Marcin
    Załóż konto w mBanku http://tinyurl.com/6rmr9

  • 7. Data: 2005-04-05 17:10:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > poczatek wpisowe-1zł, opłate za kazdy miesiac lokaty 1 zl- tj.6 zł
    > oraz wkład - 1 zł i udziały- 50 zł, które jednak po ukonczeniu lokaty

    A konto IKS - co najmniej 10 zl?
    No i akurat skok Kopernik to tylko kilka miast Slaska, wiec...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-04-05 18:16:49
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 5 Apr 2005 14:29:21 +0200, s...@o...pl naskrobał(a):

    > Np: chcemy założyc lokata na 6 miesiecy w SKOKu Kopernika oprocentowana
    > nominalnie 7,2% w skali roku na kwote 10 000 zł.

    Tyle ze skok to nie bank nie ma ochrony depozytów ani nawet rezerw
    obowiazkowych nie podlega przepisom prawa bankowego tak wiec nie jest tak
    bezpiecznym papierem.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 9. Data: 2005-04-05 18:46:21
    Od: "bercik" <s...@o...pl>

    > A konto IKS - co najmniej 10 zl?
    Powiem szczerze- naleze do 4 róznych Skoków i takiego czegos jak konto IKS
    nieznam, choc cos obiło mi sie o uszy - nigdy nie wnosiłem tam zadnych opłat i
    dlatego podejrzewam ze dotyczy to ewentualnie tych którzy biora kredyty
    > No i akurat skok Kopernik to tylko kilka miast Slaska, wiec...
    Ale w całej Polsce jest pełno różnego rodzaju skoków min Stefczyka i kazdy z
    nich ma inna oferte dot. depozytów tak ze moze sie okazac ze znajdziesz jeszcze
    lepsze oferty niz ja w tych moich 4.

  • 10. Data: 2005-04-05 18:47:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sebol" <"lobo_(usun_to) <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote:
    > Tyle ze skok to nie bank nie ma ochrony depozytów ani nawet rezerw
    > obowiazkowych nie podlega przepisom prawa bankowego tak wiec nie jest
    > tak bezpiecznym papierem.

    Nie mieszaj! :)
    Ochrone depozytow ma i to nawet wieksza niz banki - i do tego zaden SKOK
    nie upadl, bo zaraz przejmowal go jakis wiekszy, wiec wiesz...

    Zadbaj o swoje pieniądze!