  • 1. Data: 2009-11-02 11:23:50
    Temat: Plus dla "okienkowego" Getinu
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    (Nie mylić z Windows! ;) )
    Poszedłem sobie dzisiaj, siadłem przed panienką i wyrecytowałem:
    - Założymy TOP, zlikwidujemy lokaty, przelejemy na TOP, wylejemy na
    zewnątrz.
    Panienka wzięła do ręki dowód, wstukała pesel, dow. oddała, zapytała o
    nr konta, na które wylejemy.
    Wszystko trwało ok. 5 minut.
    Jedyny minus: dostałem do garści pokaźny plik wydruków A4, a że teczki
    nie noszę, to miałem kłopot, żeby to upchnąć do kieszeni.
    Może ktoś by uświadomił "informatykom", że współczesne drukarki potrafią
    wciągnąć kartki papieru o innym, niż A4, formacie? ;)

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 2. Data: 2009-11-02 11:55:06
    Temat: Re: Plus dla "okienkowego" Getinu
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w wiadomości
[...]

    Bo teraz w Getinie zero klienta. Przechodzę codziennie, to widzę. A jeszcze
    w lecie trzeba było swoje odstać. Jak chcieli, tak mają.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-11-02 12:22:35
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    wiatrak pisze:

    Jak będziesz odpisywał pod delimiterem, to g. z Twojej odpowiedzi
    przejdzie dalej ;) Coponiektóre czytacze rozpoznają prawidłowo
    delimiter. Przez Ciebie muszę doklepywać ">" ;)

    > Bo teraz w Getinie zero klienta. Przechodzę codziennie,
    > to widzę. A jeszcze w lecie trzeba było swoje odstać.
    > Jak chcieli, tak mają.

    Nnnooo nie wiem ...
    Oddział Getinu na osiedlu, gdzie żywie 15-20k luda. Oprócz Getinu są tu
    jeszcze oddziały dwóch "b. poważnych" banków.
    Jak wszedłem, to 3 stanowiska zajęte (było przed południem). Za mną
    dosiadły się ze 4 osoby, ja czekałem rzędu 5-10 minut na zwolnienie się
    "panienki". Dziewczyna za mną opłacała czynsz, nie było w tej placówce
    odrębnego okienka kasowego do "szybkich operacji".
    Jak na moje oko, to "spory ruch".

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 4. Data: 2009-11-02 12:37:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Może ktoś by uświadomił "informatykom", że współczesne drukarki potrafią
    > wciągnąć kartki papieru o innym, niż A4, formacie? ;)

    tak, ale czy można kupić (w ryzach) kartki A5?
    kiedyś w placówce cięło się A4 gilotyną, ale:
    1. dodatkowa robota,
    2. czasem krzywo się ucięło i wyglądały "średnio"...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-11-02 12:48:59
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hcmjqs$2tcq$1@opal.icpnet.pl

    > tak, ale czy można kupić (w ryzach) kartki A5?

    W PL się nie spotkałem, w Niemczech i Francji w bardziej zaawansowanych
    sklepach papierniczych dało się takowe znaleźć. Pewnie jak by i u nas za tym
    pochodził to przy sklepach papierniczych zlokalizowanych w okolicach
    Politechnik itp. dało by się to znaleźć. IMHO jednak gra nie warta świeczki
    stąd też potwierdzenia są wydawana na A4, która i tak trafia do kosza -
    prędzej czy później.

    > kiedyś w placówce cięło się A4 gilotyną, ale:
    > 1. dodatkowa robota,

    Studenci - praktykanci od takich zabaw najczęściej byli ;)

    > 2. czasem krzywo się ucięło i wyglądały "średnio"...

    No jak ktoś to na bańce robił to nie dziwota ;)

    Pozdrawiam serdecznie i gorąco w ten zimny dzień :)

  • 6. Data: 2009-11-02 13:43:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Studenci - praktykanci od takich zabaw najczęściej byli ;)

    buntowali się, bo przecież w banku mieli się bankowością
    zajmować...tylko, że pracownicy też miewali badziewne zajęcia
    (niszczarka, pakowanie wyciągów, cięcie papieru itp...)

    > No jak ktoś to na bańce robił to nie dziwota ;)

    na bańce to można sobie było palucha obciąć ;-/

    > Pozdrawiam serdecznie i gorąco w ten zimny dzień :)

    i ja również podrawiam
    RS

  • 7. Data: 2009-11-02 13:56:26
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hcmnm4$31kc$1@opal.icpnet.pl

    > buntowali się, bo przecież w banku mieli się bankowością
    > zajmować...tylko, że pracownicy też miewali badziewne zajęcia
    > (niszczarka, pakowanie wyciągów, cięcie papieru itp...)

    Płynie z tego dziwny (ale może słuszny i prawdziwy) wniosek, że tak wygląda
    polska bankowość od środka...

  • 8. Data: 2009-11-02 18:02:24
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 13:37:47 +0100, RobertS napisał(a):

    > tak, ale czy można kupić (w ryzach) kartki A5?
    > kiedyś w placówce cięło się A4 gilotyną, ale:

    na żywo nigdy nie spotkałem, ale jak widać tu: http://tnij.org/ermx kupić
    się da. Co prawda cena niezbyt atrakcyjna ale pewnie stosunek podaż/popyt
    robi swoje :)

    --
    pozdrawiam
    pawlak

  • 9. Data: 2009-11-02 19:36:59
    Temat: Re: Plus dla
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > tak, ale czy można kupić (w ryzach) kartki A5?

    Można.

  • 10. Data: 2009-11-02 21:15:13
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-02 12:55, wiatrak wrote:

    > --
    >
    > Bo teraz w Getinie zero klienta. Przechodze^ codziennie, to widze^. A jeszcze
    > w lecie trzeba by^(3)o swoje odsta?. Jak chcieli, tak maj?.
    >
    > wiatrak

    Kol. wiatrak, nie pisz pod znacznikiem wrotki, bo trzeba twój tekst
    ręcznie kopiować - czytniki nie lubią cytować wrotek (i słusznie) :-)

    witrak()