  • 1. Data: 2009-11-02 09:38:16
    Temat: EB - lokaty online
    Od: ls <l...@w...pl>

    Mam pytanie: chciałbym zerwać 7-dniową lokatę online.
    System ostrzega, że za zerwanie zostanie pobrana prowizja.
    Niestety, nigdzie na www EB nie mogę znaleźć informacji o tej
    prowizji, ile ona wynosi.
    Może ktoś poratuje?
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2009-11-02 09:52:21
    Temat: Re: EB - lokaty online
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Cześć,
> [...]
    >System ostrzega, że za zerwanie zostanie pobrana prowizja.
    >Niestety, nigdzie na www EB nie mogę znaleźć informacji o tej

    Z tego co pamiętam to opłata za zerwanie wynosi 10 zł.
    Jeśli lokata już się odnowiła to opłaty nie będzie, przerabiałem dziś dla
    lokaty, w drugim dniu po odnowieniu. Zerwana, nawet jakieś grosze procentu
    doliczyli za te dwa dni.
    Nie jestem pewien jak to jest jeśli założyłeś 7 dniową i zaraz po założeniu
    chcesz zerwać.
    Wydaje mi się, że pisano o tym, że dla lokaty 7-dniowej nie ma tej opłaty.
    Jeśli nie zależy Ci aż tak na paru dniach to dla pewności możesz edytować
    lokatę i zmienić ją na nieodnawialna. Wtedy na koniec okresu lokaty zamiast
    się odnowić, pieniążki grzecznie wrócą na konto.
    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 3. Data: 2009-11-02 11:55:43
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    ls pisze:
> [...]
    > System ostrzega, że za zerwanie zostanie pobrana prowizja.
    > Niestety, nigdzie na www EB nie mogę znaleźć informacji o tej

    Telefon Ci wyłączyli?
    Gógla takoż?

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 4. Data: 2009-11-02 12:40:42
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 2 Lis, 12:55, bzdreg <b...@n...com> wrote:
    > Telefon Ci wyłączyli?
    > Gógla takoż?

    Na szczęście, grupa pomogła, za wyjątkiem jednego frustrata.

    > Pzdr.
    > bzd.

    nie pozdr.
    ls