  • 1. Data: 2010-12-29 14:30:35
    Temat: Plany na zmniejszenie ilosci transakcji gotowkowych w PL
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    "Resort finansow ma plan, jak zmusic Polakow do rezygnacji z monet i
    banknotow. W urzedach bedziemy mogli poslugiwac sie tylko kartami, a o
    pocztowych przekazach mozna bedzie zapomniec."
    http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly
    /315341,rostowski-konczy-z-gotowka-chce-tylko-kart.h
    tml
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2010-12-29 14:46:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 29 Dec 2010 15:30:35 +0100, astro
    <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote:

    No cóż, "1984" się zbliża... Ale jest nadzieja, że plajta będzie
    wcześniej :-)

  • 3. Data: 2010-12-29 16:50:33
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly
    /315341,rostowski-konczy-z-gotowka-chce-tylko-kart.h

    Nie widze tego . Pójdzie im równie dobrze jak z wdrazaniem podpisu
    elektronicznego i efakturami.

    pozd
    as

  • 4. Data: 2010-12-29 16:56:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.12.2010 15:30), astro wrote:
> [...]
    > http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly
    /315341,rostowski-konczy-z-gotowka-chce-tylko-kart.h

    Z urzędami to brzmi pięknie, ale w praktyce będzie to tak, że będzie
    jeden terminal centralny (albo wręcz poza urzędem - w "zaprzyjaźnionym"
    oddziale banku), do którego trzeba będzie się udać, *odczekać aż się
    zaksięguje na koncie urzędu* i dopiero wtedy np. wniosek zostanie przyjęty.

    p. m.

  • 5. Data: 2010-12-29 17:21:33
    Od: Michal Zapalowski <g...@g...de>

    On Wed, 29 Dec 2010 17:50:33 +0100, Adam S. wrote:

    /315341,rostowski-konczy-z-gotowka-chce-tylko-kart.h
    tml

    > Nie widze tego . Pójdzie im równie dobrze jak z wdrazaniem podpisu
    > elektronicznego i efakturami.

    Hmm.. Przeciez wdrażanie podpisu elektronicznego poszło wręcz wzorcowo
    zgodnie z planem: najpierw kasta polityków kazała trzem firmom zapłacić
    chorą kasę za 'koncesję', dzieki czemu ułatwiła sobie życie, a potem
    przypilnowała odpowiedniego ustawodawstwa, by firmy mogły powoli odzyskać
    te pieniądze wraz z należnymi odsetkami, poprzez wyssanie ich z ciemnego
    ludu.

    Aczkolwiek, moim skromnym zdaniem, w przypadku tego najnowszego pomysłu
    chodzi bardziej o zrobienie dobrze bankom, by pomysłodawcy (niekoniecznie
    Rostkowski osobiscie!) mieli zapewnione miękkie lądowanie po przerżniętych
    wyborach. ;)

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 6. Data: 2010-12-29 18:12:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Gru, 15:30, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    wrote:
    > "Resort finansow ma plan, jak zmusic Polakow do rezygnacji z monet i
    > banknotow. W urzedach bedziemy mogli poslugiwac sie tylko kartami, a o
> [...]

    Jaja jakieś ? W jaki sposób zamierzają Cię zmusic do posiadania karty
    płatniczej ?

  • 7. Data: 2010-12-29 18:20:35
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-12-29 19:12, szczurwa pisze:
    > Jaja jakieś ? W jaki sposób zamierzają Cię zmusic do posiadania karty
    > płatniczej ?

    Ależ nikt cię do niczego nie będzie zmuszał. Możesz zawsze się udać do
    zaprzyjaźnionej agencji PKOBP na drugą stronę ulicy. Albo nawet na pocztę.

    --
    Raf

  • 8. Data: 2010-12-29 18:36:18
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci news:iffgma$bca$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly
    /315341,rostowski-konczy-z-gotowka-chce-tylko-kart.h

    Pieprzenie w bambus. Ilekroc chce w urzedzie zaplacic karta, to wywalaja na
    mnie galy. Ostanio chcialem placic uzytkowanie wieczyste i podatek od
    nieruchomosci, to nie bylo mozliwosci.
    Nawet 140 zeta za wyrobienie paszportu w Miescie Królewskim Krakowie karta
    sie nie da zaplacic.
    Bzdety i tyle. Chyba, ze chodzi o to , zebym ja placac karta pokrywal
    jeszcze koszty transakcji.
    Niech mnie Rostowski w d... pocaluje.

    wiatrak

  • 9. Data: 2010-12-29 18:53:21
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2010-12-29 18:21, Michal Zapalowski pisze:

> [...]
    > Rostkowski osobiscie!) mieli zapewnione miękkie lądowanie po przerżniętych

    Fakt, tak by bezinteresownie bankierom w d**ę nie włazili ;)

  • 10. Data: 2010-12-29 19:12:28
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Gru, 19:36, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Niech mnie Rostowski w d... pocaluje.

    Pod warunkiem, że wcześniej zęby umyje..;-) !