  • 21. Data: 2011-01-01 16:55:29
    Temat: Re: Plany na zmniejszenie ilosci transakcji gotowkowych w PL
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 21:40:01 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):
> [...]
    /315341,rostowski-konczy-z-gotowka-chce-tylko-kart.h
    tml
    > W polskich urzędach kartami? Hehe, coś im się pomyliło - dziś nie
    > pierwszy kwietnia...

    W UM w Krakowie jak najbardziej się da :) Sprawdzone osobiście...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 22. Data: 2011-01-02 11:31:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 1 Jan 2011 16:54:08 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Że tak powiem, nieprawda ;) Ostatnio płaciłem za odpisy wpisów do DG - i
    > można było normalnie zapłacić kartą (bezgotówkowo rzecz jasna) w kasie
    > urzędu miasta. Owszem, lekko upierdliwe bo potrzebowałem odpisy wpisów
    > trzech osób i każdy musiał być opłacony osobno ;) ale jednak się dało...

    Gorzej, jeśli taka płatność = wypłata z karty. Dla KK nie jest to zbyt
    ciekawe rozwiązanie. Do tego nie wszystkie "bezpłatne" debetówki są wtedy
    bezpłatne.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2011-01-02 19:57:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 2 Jan 2011 12:31:51 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Gorzej, jeśli taka płatność = wypłata z karty. Dla KK nie jest to zbyt
    > ciekawe rozwiązanie. Do tego nie wszystkie "bezpłatne" debetówki są wtedy
    > bezpłatne.

    Gdyby to nie była transakcja bezgotówkowa, to bym nawet o niej nie pisał...
    Więc tak - była to klasytczna, bezgotówkowa transakcja, całkowicie
    bezpieczna dla karty kredytowej :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2011-01-02 22:08:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 2 Jan 2011 19:57:44 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Gdyby to nie była transakcja bezgotówkowa, to bym nawet o niej nie pisał...
    > Więc tak - była to klasytczna, bezgotówkowa transakcja, całkowicie
    > bezpieczna dla karty kredytowej :)

    No to pogratulować organizacji urzędu. W moim mieście w UM za kasę robi
    placówka PKO - płatność kartą to niestety wypłata gotówkowa. Ale lepsze to
    niż nic, zwłaszcza w sytuacji awaryjnej.

    Zastanawiam się czy nie wziąć tam "wszędzie bezpłatnych" kart Aquarius,
    DBnet i Reiffiego i przetestować wypłatę po 10zł z każdej :) A później na
    pocztę i jeszcze raz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2011-01-05 07:05:36
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    /315341,rostowski-konczy-z-gotowka-chce-tylko-kart.h
    tml
    > W UM w Krakowie jak najbardziej się da :) Sprawdzone osobiście...

    W UDz Warszawa Wola też się da - i jest nawet specjalna opłata od
    płatności kartą. :-)

    --
    MiCHA