  • 1. Data: 2010-12-29 12:33:44
    Temat: Polbank - SMS
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Nie mogę dzisiaj zrobic przelewu z Polbanku nie otrzymuję SMS z hasłem. Też
    macie takie problemy ?

    Damian

  • 2. Data: 2010-12-29 13:25:28
    Temat: Re: Polbank - SMS
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 29 Gru, 13:33, "Damian Niusy" <a...@w...pl> wrote:

    > Nie mog dzisiaj zrobic przelewu z Polbanku nie otrzymuj SMS z has em. Te
    > macie takie problemy ?

    Wczoraj czekałem tak dlugo, że stracił ważność, ale nastepny przyszedł
    jak zwykle czyli od razu.

  • 3. Data: 2010-12-29 14:41:35
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > macie takie problemy ?

    Wczoraj czekałem tak dlugo, że stracił ważność, ale nastepny przyszedł

    Po pół godzinie przyszły mi hurtem o potem już normalnie. W między czasie
    wywaliło mnie z banku z informacją o przerwie technicznej.

    Damian