  • 1. Data: 2010-12-29 12:50:20
    Temat: Karty kredytowe z cashback - w jakich bankach?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy ktos z Was wie jakie banki oferuja karty kredytowe z cashback?

    Ogolnie, chce sobie wyrobic druga karte kredytowa i warunkiem sa:
    cashback oraz proste do spelnienia warunki zwrotu oplaty za karte
    (tak, a by karta byla w praktyce bezplatna).

    Z tego co wiem:
    - Polbank - i ta karte akurat mam

    - KIS - bezplatny, tylko ze cashback to na razie promocja do konca
    stycznia 2011. Ktos wie jak bedzie dalej? W sensie czy cashback
    zostanie (ewentualnie z obnizonym %). Bo jak bym wiedzial ze zostanie,
    to wlasnia ta karte bym bral jako dodatkowa.

    Jakie jeszcze banki wydaja karty z cashback? Wiem ze robi to Alior
    (tyle ze ta karta jest "droga w eksploatacji").

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-12-29 13:06:19
    Temat: Re: Karty kredytowe z cashback - w jakich bankach?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    1g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]
    > zostanie (ewentualnie z obnizonym %). Bo jak bym wiedzial ze zostanie,
    > to wlasnia ta karte bym bral jako dodatkowa.

    IMO trzeba brac KIS. Kazdy bank moze oferte moneyback pogorszyc/skasowac w
    kazdej chwili. A w przypadku KIS przynajmniej co do zasady wiadomo, ze do
    konca 2011 bedzie to dzialac, wiec to raczej zaleta, a nie wada. A co bedzie
    na rynku za rok to nikt nie wie.

  • 3. Data: 2010-12-29 13:47:41
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-29 14:06, MarekZ pisze:
    > IMO trzeba brac KIS.
    Na miesiac? Jest szansa ze nie zdaza wyrobic:P
    "Program trwa od dnia 01-12-2010 r. do dnia 31-01-2011 r. włącznie."

  • 4. Data: 2010-12-29 13:51:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:iffe5v$o5v$...@n...onet.pl...
    > Na miesiac? Jest szansa ze nie zdaza wyrobic:P
    > "Program trwa od dnia 01-12-2010 r. do dnia 31-01-2011 r. włącznie."

    Kurde sorry, nie zauważyłem, że to do końca stycznia, a nie do końca roku.
    :) No to bym się wstrzymał ten miesiąc, czy to przedłużą.