  • 1. Data: 2010-12-28 22:55:04
    Temat: kredyt - przewalutować?
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam kredyt w pln. Warto przewalutować na CHF, licząc oczywiście na
    przestrzeni 2-3 lat na "powrót" franka do poziomu 2 pln, a potem znów
    złocisze?

    Jaka jest Wasza opinia?

    GB

  • 2. Data: 2010-12-29 00:02:40
    Temat: Re: kredyt - przewalutować?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Mam kredyt w pln. Warto przewalutować na CHF, licząc oczywiście na
    > przestrzeni 2-3 lat na "powrót" franka do poziomu 2 pln, a potem znów

    Jak lubisz ryzyko to zawsze mozna, ale nie masz gwarancji, ze sprawy rozwina
    sie inaczej i za CHF bedziesz placil 4zl za te 2 lata.
    Wiesz, wiele osob tez by nie zakladalo lokat na nedzne 5% tylko tak
    wymienialo PLN na CHF i odrotnie zarabiajac 50%. Przewaznie trudno z tym
    trafic, bo to co juz wiemy to dane historyczne a przyszlosc nie tak latwo
    odgadnac, szczegolnie w takich burzliwych czasach jak teraz. Moze 2zl za CHF
    sie juz nigdy nie powtorzy.
    A co sie tyczy wrozenia, to przewidywalbym lekkie wzmocnienie PLN w 2011
    oraz mocne oslabienie 2012-2013( i to duzo nizej niz obecnie).

  • 3. Data: 2010-12-29 00:43:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/28/2010 6:02 PM, Krzysztof wrote:
    > A co sie tyczy wrozenia, to przewidywalbym lekkie wzmocnienie PLN w 2011
    > oraz mocne oslabienie 2012-2013( i to duzo nizej niz obecnie).

    o dzieki za dobre wiesci.

  • 4. Data: 2010-12-29 05:47:27
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Jaka jest Wasza opinia?

    A gdzie obecnie istnieje możliwość przewalutowania na CHF?

    Darek

  • 5. Data: 2010-12-29 09:15:23
    Od: Cubus <c...@n...spam.nie>

    W dniu 2010-12-28 23:55, Grzegorz Brycki pisze:

    > Mam kredyt w pln. Warto przewalutować na CHF, licząc oczywiście na
    > przestrzeni 2-3 lat na "powrót" franka do poziomu 2 pln, a potem znów
    > złocisze?

    Nikt nie udzieli Ci w tej sprawie dobrej rady. Można oczywiście
    kierować się starą żydowską prawdą, że skoro jest drogo to będzie
    taniej, ale gdyby to było tak proste to byłbym baaardzo bogatym
    człowiekiem i leżał pod palmą na Hawajach.

    Zwróć też uwagę na to, że kredyty frankowe (jeśli udało by Ci
    się znaleźć bank który Ci udzieli) mają w tej chwili chyba
    najwyższe prowizje na rynku. Pomyśl co będzie jak stopy
    w Szwajcarii ruszą w górę.

  • 6. Data: 2010-12-29 12:26:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 18:43:18 -0600, witek napisał(a):

    > o dzieki za dobre wiesci.

    Takie wieści to ja też Ci mogę napisać i będą tyle samo warte ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-12-29 12:34:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/29/2010 6:26 AM, Borys Pogoreło wrote:

    > Takie wieści to ja też Ci mogę napisać i będą tyle samo warte ;-)

    napisz, moze ktos przeczyta i sie sprawdzą.

  • 8. Data: 2010-12-29 12:41:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 06:34:37 -0600, witek napisał(a):

    > napisz, moze ktos przeczyta i sie sprawdzą.

    Wolałbym zamiast pisać sam skorzystać z takiej wiedzy i obstawiać ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-12-29 12:57:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 23:55:04 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam kredyt w pln. Warto przewalutować na CHF, licząc oczywiście na
    > przestrzeni 2-3 lat na "powrót" franka do poziomu 2 pln, a potem znów

    Jeżeli się na tym za dobrze nie znasz a chyba raczej tak jest, skoro
    zadajesz takie pytania na grupie, to daj sobie spokój, bo na 99% nic na
    tym nie zarobisz a pewnie stracisz. Jak chcesz mieć spokojną głowę i nie
    martwić się niczym to skoro zarabiasz w złotówkach to i w nich spłacaj
    kredyt.

    --
    xbartx