  • Data: 2002-02-05 12:31:09
    Temat: Pl@neta - subkonta dewizowe
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mila bardzo Pani na infolinii poinformowala mnie, ze a i owszem mozna sobie
    zalozyc subkonto walutowe w e-pakiecie w Pl@necie.
    (o wlasnie w Multibanku niestety... nie da sie :((((

    Mam pytanie do posiadaczy czy istotnie tak jak Pani twierdzila istnieje
    mozliwosc przelewania z rachunku zlotowkowego na dolarowe i odwrotnie - tak
    zeby kupowac jak sa po niskiej cenie, a sprzedawac po wysokiej?

    W sumie dzisiaj powinienem gnac w te pedy do banku i sprzedawac dolce, bo
    sobie policzylem, jakbym wlozyl kase do banku na lokate miesieczna 48% w
    skali roku :)
    Takie lokaty to ja lubie - mBank sie nawet ne umywa!!!

    --

    ------
    Amra the Freelancer