  • Data: 2003-02-25 13:13:02
    Temat: Pekao SA na zawsze :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakos wrzesniu lub pazdzierniku roku panskiego 2001 zlikwidowalem
    konto w Pekao SA. (ech jak ja glupi wtedy liczylem na VC w Fortisie ;)
    Zadnego potwierdzenia likwidacji nie dostalem, prosilem o zaprzestanie
    wkorzystywana danych marketignowych, jednak pani nedysponentka
    popatrzyla na mnie z usmiechem poblazliwym i stwierdzila, ze bank musi
    te dane przez jakis czas utrzymywac, a ja nie musze sie obawiac nic
    nie dostane...

    Jakis czas potem (po roku? trzebaby popartzec w warchiwum pbb)
    dostalem informacje, iz szczesliwie zmienil sie numer mojego rachunku
    (ktorego przeciez daaawno nie mialem). No i po pierwszym wyciagu
    miesiac pozniej - udalem sie do kochanej placowki, ktora w ktorej
    spedzilem tyle czasu czytajac jakies rzeczy i liczac ile jeszcze osob
    jest przede mna.
    Nowa juz pani - przerazila sie, gdy to zobaczyla, no i zamknela konto,
    martwiac sie kto pokryje koszty "funkcjonowania" zamknietego konta...
    Dostalem nawet jakies ksero, w ktorym opisano moja sytuajcje i
    przekazano "wyzej".
    No i co ja dostalem po pol roku???
    No tak - te osoby, ktore maja tam konto pewnie sie domyslaja - ladna
    ksiazkczke o nowych uslugach, ladna nformacje, ze moj pakiet studencki
    teraz bedzie kostowal 4 zl, a nie jak dotychczas 3.
    Coz - milo, ze mnie chcieli o tym poinformowac, ale do diabla czy oni
    nie moga przestac?
    Czy jak odrastajace lby hydry beda mnie zalewali tymi swoimi ulotkami
    co jakis czas.... Ech, kochane Pekao.
    I znowu bede musial przejsc sie do placowki, usmiechnac sie ladnie i
    oddac im korespondencje... (pomijajac, ze zjamie to pol godziny...)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci