  • 1. Data: 2003-03-24 19:05:32
    Temat: Call_center
    Od: "ania" <t...@w...pl>

    Mam pytanie dot. call-center banków,czyli centrów obsługi klienta,
    szczególnie w PKO BP SA.
    Co oni właściwie robią, gdzie się mieści takie centrum?

    Ania K-W

  • 2. Data: 2003-03-24 20:11:37
    Temat: Re: Call_center
    Od: "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl>

    Użytkownik "ania" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie dot. call-center banków,czyli centrów obsługi klienta,
    > szczególnie w PKO BP SA.
    > Co oni właściwie robią, gdzie się mieści takie centrum?

    Jedyne znane mi centrum obsługi mieści się w Twoim oddziale. Jeżeli
    potrzebujesz informacji to najczęściej dzwonisz do swojego oddziału na
    obsługę ROR i odrywasz dysponenta od obsługi kolejki. Welcome to PKO BP...

  • 3. Data: 2003-03-24 20:15:15
    Od: "MARIUSZ" <m...@p...pl>

    pewnie obsługują ludzi przez telefon ... :)
    a gdzie .... tajemnica ....