  • 1. Data: 2010-02-25 13:52:46
    Temat: POLBANK - Powiadomienia
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Przelałam ratę na konto Polbanku przedwczoraj, a dzisiaj telefon z
    Polbanku o przypomnieniu zbliżającego się terminu zapłaty. Powiedziałam
    tej pani, że to jest denerwujące, bo myślałam, że coś się stało, ale
    podziękowałam. Za godzinę otrzymałam znowu ponaglenie, ale już w postaci
    sms-a. Jak mnie to denerwuje!

  • 2. Data: 2010-02-25 14:32:06
    Temat: Re: POLBANK - Powiadomienia
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 25 Lut, 14:52, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:
    > Przelałam ratę na konto Polbanku przedwczoraj, a dzisiaj telefon z
    > Polbanku o przypomnieniu  zbliżającego się terminu zapłaty. Powiedziałam

    a doszło?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-02-25 14:51:57
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > a doszło?

    Czy doszło czy nie doszło oni i tak dzwonią od niedawna (i sms-ują).
    Termin mam na koniec miesiąca. Polbank ma chyba za dużo pieniedzy, to
    musi na telefony i sms-y wydawać.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-02-25 16:30:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.wp.pl ...

> [...]
    > tej pani, że to jest denerwujące, bo myślałam, że coś się stało, ale
    > podziękowałam. Za godzinę otrzymałam znowu ponaglenie, ale już w postaci

    nie mozna zrezygnowac z tej usługi? Alb skonfigurowac, zeby dzwonili
    ostatniego dnia?

  • 5. Data: 2010-02-26 02:17:16
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-25 17:30, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...nieja.wp.pl ...

    > nie mozna zrezygnowac z tej usługi? Alb skonfigurowac, zeby dzwonili
    > ostatniego dnia?

    Podobno nie można. Poprzyjmowali nowych pracownikow do tej akcji.

    --
    animka