  • 31. Data: 2002-10-10 15:20:20
    Temat: Re: PKO BP-koszmar z przelewami!!!
    Od: "Krzysztof Pierzasty" <p...@b...pl>

    Zgadzam się, ze nie ma problemu w e_PKO. Osobiscie olalem "polecenie"
    wprowadzenie nowych numerow i mimio tego na moim e_koncie wszystko gra, mimo
    ze caly czas korzystam ze starych adresow ktore kiedys tam wprowadzilem do
    spisu - bank je sobie przetwarza.

    Natomiast zupelnie mie nie bawi przepisywanie dlugich ciagow cyfr jako
    numerow rachunkow. Poniewaz jest to robione recznie ( pomijam e_konto)
    powinno byc to ulatwiane. I o to mi chodzi. Zarzadzenie NBP jest mi
    obojetne - banki moga sobie stosowac nawet 126 cyfrowe numery. Istotne jest
    aby klient nie musial stosowac instrukcji przy dyspozycji itd.
    Ja gdy bywam osobiscie u dysponenta na pytanie o numer odpowiadam czasem
    nieco zlosliwie : nie wiem, glowa to nie smietnik. I po 3 sekundach nie ma
    problemu.
    Podobnie mozna wydac dyspozycję przelewu na po prostu na :moje e-konto, do
    mojego BDM, itp.
    I jest to wykonywane.I dysponent klepie sobie cyferki w zgodzie lub nie z
    Balcerowiczem.
    Ja tylko sprawdzam.
    Czynnosc przepisywania numerow sklada sie z dwoch czesci: odczytywania i
    wklepywania ( czy tez pisania). I to o to pierwsze chodzi - czyli zeby numer
    rachunku byl na wydruku dzielony. Chociaz jezeli trzeba sprawdzic co sie
    napisalo - to wyjdzie znowu na to samo.
    Wniosek jest tylko jeden : numery musza byc dzielone inaczej nie da sie
    latwo ich przepisac

    pozdrawiam
    k.

    Użytkownik Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup