  • 31. Data: 2022-01-18 22:20:12
    Temat: Re: Oszuści smsowi
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 22:01, r...@k...pl pisze:
    > Oszust kupił kartę na All, a konto ma na słupa.

    Ale fufufu można mu zablokować.

    Automatycznie A CO. Ja fejsbuk to robi

  • 32. Data: 2022-01-18 22:22:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Jan 2022 22:20:12 +0100, w <61e72f0d$0$552$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ale fufufu można mu zablokować.
    >
    > Automatycznie A CO. Ja fejsbuk to robi

    W jaki sposób automatycznie?

  • 33. Data: 2022-01-18 22:22:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Jan 2022 22:10:07 +0100, w <61e72cb0$0$528$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > O co Ci chodzi?
    >
    > Miałem obcą kobietę molestować w miejscu publicznym podczas gdy się nią
    > zajmowała profesjonalistka z BANKU? ;-)

    Tak się teraz tłumaczy bycia niezgułą? :)

  • 34. Data: 2022-01-18 22:26:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 21:58, r...@k...pl pisze:
    > Wyłudzenia z olx są z karty
    A już każdy kto ma kartę powinien wiedzieć że aby dostać pieniądze
    wystarczy podać numer konta bankowego na które mają zostać przelane.

    Elementarna wiedza. Jak ktoś tego nie potrafi to... ;-)

    Ludziom się miesza w mózgach mówiąc "ma pani na karcie..." pożalsięboże
    limit.

    Karty powinny być dawno wycofane jako relikt przeszłości.

    Przy dzisiejszej technologii wystarczy przelew KONTO KONTO

  • 35. Data: 2022-01-18 22:37:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Jan 2022 22:26:50 +0100, w <61e7309b$0$505$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > A już każdy kto ma kartę powinien wiedzieć że aby dostać pieniądze
    > wystarczy podać numer konta bankowego na które mają zostać przelane.

    No i?

    > Elementarna wiedza. Jak ktoś tego nie potrafi to... ;-)
    >
    > Ludziom się miesza w mózgach mówiąc "ma pani na karcie..." pożalsięboże
    > limit.

    Co ma piernik?

    > Karty powinny być dawno wycofane jako relikt przeszłości.
    > Przy dzisiejszej technologii wystarczy przelew KONTO KONTO

    Oszustw to nie zatrzyma. Nie ogarniasz. W skrócie -- zmień temat na jakie
    pierdolamento, może tam coś rozumiesz :)

  • 36. Data: 2022-01-19 10:28:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 22:22, r...@k...pl pisze:
    > W jaki sposób automatycznie?

    Po zgłoszeniu linka na nr 799-448-084

  • 37. Data: 2022-01-19 11:00:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 22:22, r...@k...pl pisze:
    > Tak się teraz tłumaczy bycia niezgułą?

    Sugerujesz że obsłużyłbym ją lepiej? ;-)

  • 38. Data: 2022-01-19 11:04:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 22:37, r...@k...pl pisze:

    > Co ma piernik?

    To że motłoch nie ogarnia czym jest debet a czym STAN KONTA.

    Jak mają odróżnić prawdziwą od fałszywej stronę www banku?

    > Oszustw to nie zatrzyma.

    Mylisz się. Im prościej tym lepiej.

    Dla klienta oczywiście. Bankowi zależy na czym innym ;-)

  • 39. Data: 2022-01-19 16:04:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> writes:

    > Z trójkąta: łatwe(wygodne)-tanie-bezpieczne każda z tych cech jest
    > sprzeczna z pozostałymi dwoma.

    Bez przesady. Trudno może osiągnąć wszystkie trzy, ale dwie jednoczęśnie
    - bez problemu.

    Tyle że wszystko ma być tanie i wygodne z założenia, nie ma tu wiele
    pola do manewrowania.
    --
    Krzysztof Hałasa