  • 11. Data: 2009-03-11 15:52:38
    Temat: Re: Ostrzeżenie dla byczków
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    " kc" <k...@g...pl> wrote in message
    news:gp8lio$94k$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie mam żadnej pozytywnej historii na forum, więc nikt mnie nie posłuchał
    > :-
    > ).
    >
    > kc

    Nic juz nawet nie prognozuj.....

  • 12. Data: 2009-03-11 15:56:51
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Virck <V...@v...net> napisał(a):

    > Nic juz nawet nie prognozuj.....

    Sorry, ale to się już stało. Anulowałem ostrzeżenie.

    kc

  • 13. Data: 2009-03-11 16:02:31
    Od: x <l...@p...fm>

    > Nie mam żadnej pozytywnej historii na forum, więc nikt mnie nie posłuchał :-
    > ).
    >
    > kc

    teraz historie bedziesz juz mial

  • 14. Data: 2009-03-11 16:09:50
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    x <l...@p...fm> napisał(a):

    > teraz historie bedziesz juz mial

    No właśnie. Sam sobie jestem winien. Ale zauważ moje 1542. Nie było, więc
    anulowałem.

  • 15. Data: 2009-03-11 16:15:48
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > No właśnie. Sam sobie jestem winien. Ale zauważ moje 1542. Nie było, więc
    > anulowałem.

    To w koncu bedzie roslo czy spadalo? I kiedy? Wez gadaj precyzyjnie.
    I jaka masz pozycje - bo jak nie ma Cie na rynku to prognoza raczej trefna

  • 16. Data: 2009-03-11 16:35:21
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Madafaka <...@...pl> napisał(a):

    > To w koncu bedzie roslo czy spadalo? I kiedy? Wez gadaj precyzyjnie.
    > I jaka masz pozycje - bo jak nie ma Cie na rynku to prognoza raczej trefna

    Moja wersja jest taka: Teraz jesteśmy w fazie korekty dużego spadku i
    korekta jeszcze się nie zakończyła.

    Pozycji nie mam,przegapiłem dołek 1237, bo mnie nie było. Czekam na górkę,
    której mam nadzieję nie przegapić.

    kc